چه بگم😐فقد تو نظرات بوگو بازم از این تئوریا بزارم یا نه لاولی
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چه بگم😐فقد تو نظرات بوگو بازم از این تئوریا بزارم یا نه لاولی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
واقعا به نظرت آقای خرچنگ تنها خرچنگ بیکیلی باتمه پس لری چیه
اون لابستره
لری یک نوع خرچنگه دیگس فقد آقای خرچنگ و مادرش تو بیکینی موندن
اونجا که میگفت هیچ خرچنگ نبیت به نظرن با عقل جورد در نمیاد چون هیچ اسفنجی به جز باب در دریا نیس هیچ ستاره ای جز پاتریک تو دریا نیس و جز پلانگتون خیچ باکتریی تو دریا نیس نمیشه که همشون همجنسای خودشون رو خورده باشن و اینکه تا حالا اون قسمت باب اسفنجی دو دیدی که رستوران خرچنگ از زمین بیرون میاد و میبینیم که اون یه کشتیه و اون قسمتش که شبیه تله خرچنگه اتاقک کشتیه
واو 😂🤧 تا حالا از این جهت نگاه نکرده بودم.. خوشمان آمد عاجی ♥️🤧🤤
🥴🥴🥴🤭🤭
خوشحالم خوشت اومده عاجو خومشلم😻🍻💜
همههخههههههههههه ی حرف هات درست بود 🤩🤩
😻😻😻😻😻😻