5 سال پیش 7 اسلاید 880 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • درماینی شیپرم چون من از این به بعد از این که تو گروه گفتم تو گروه گفتم تو گروه گفتم تو گروه گفتم کیبورد خر😐❤

  • درماینی شیپرم چون پنجره رو باز نکن گرمه کولرو خاموش کن دوباره دکمشو بزن درست میشه نتش!

  • من هرماینی شیپرم چون در این زمینه به صورت یک واحد آپارتمان در مشهد به دنیا آمد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂فکر کنم هرمیون مشدیه😑😂

  • عالی بود عاجی کییورد میخوام فازتو امتحان کنم
    درماینی شیپرم چون خیلی دوست داری ولی تو منو دوس ولی اگه دوست دارم اگه دوس نداری بیا باهم باشیم ولی من دوست دارم دوست دارم دوست من دوستت دوست من دوستت خیلی دوستت دارم
    وااااات
    همش چرا میگه دوست دارم وات ایز یور فاز مای کیبورد 😂
    به روزی که درمایمی اتفاق بیفتد فقط اگه دراکو به هرمیونه نگه.. دیگه کراشمه

  • درماینی شیپرم چون قسمت دوم هست عشق بودن به من نگفتن درباره هرماینی چه در زد بگو فصل پنج هزار ميليارد تومان میارزد
    چهیه اخه
    ولیییییی عالی

  • وای عالی بود ادامه بده
    چالش :درماینی شیپرم چون چشم هام میسوزه لیوان رو شکستم و رپس میشه تمامش کنی مامانم اومد .
    😑😑😑😑😑😑بزنم این کیبورد رو ......
    اخ یعنیی چی اینا 😐🤨😑

  • من درماینی شیپر نیستم ولی چالشتو امتحان میکنم .
    من درماینی شیپرم چون از خاطرات قدیمی هنوز پنجره باز است در آنجا به من مافیا نیستم که دنبالش می گشتید برای تقدیم میکنم به سرور وصل نمیشه که رفتی و نظر فراموش نشه ها 😐
    داستانت عالی بود

  • درامیون شیپر نیستم چون بنظرم شیپش با عقل جور درنمیاد ولی به نظر شما درامیون شیپر ها احترام میزارم❤❤❤❤

  • عالی بود 😻💜😘😘😘
    چالش : دراماینی شیپرم چون این پست مفید تون رو به عنوانه که به خاطر همین انجام دادم ولی به خاطر همین انجام دادم ولی این تیلر فصل دومشم خیلی خوب بود ولی بعد از خلقت انسان ها بی نظیر و خلاقانه برای دوستداران این سریال رو دوست دارم 😂😂😹
    عجب 😐 کیبورد احمقی 🤪😹😹

    منتظر پارت بعدی هستم 😄

    • نظرتون چیه همه بریم این کیبورد ها رو ادب کنیم؟😆

  • خیلی جالب بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.