هلوووو آمادم با یک تست جدید😐 فالووو لایک فراموش نشه میرم میگم مومو بیاد بالا سرت😐🍭
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هلوووو آمادم با یک تست جدید😐 فالووو لایک فراموش نشه میرم میگم مومو بیاد بالا سرت😐🍭
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بفالو بنده را
می فالوییم تورا😐🇮🇷
شوگا رو میکشم یا جیهوپ؟
من یا رو میکشم😐👍اصن کف کردین😎
خب اینکه کره ایا اول اسماشون کیم داره برای این بوده که قبلا فقط خانواده پادشاه نام خانوادگی داشتن
و هیچکس نام خانوادگی نداشت😐وقتی دیگه سلطنت وجود نداشت کیم رو به عنوان فامیلی انتخاب کردن و فقط بعضی ها که پولدار بودن نام خانوادگی متفاوت داشتن 😐❤️
مرسی که گفتی♥🍭
شوگا رو میکشم
دیگه با من حرف نزن😔
مگه تو مسلمون نیستی همچین دوراهی هایی میزاری؟
سوال اول جوابش میشه دهه ده 😐
چی گفتم دهه 10😐😐
😂✨
تو رو بکشم 😂
به من رحم کنن😂✨
4:خیلی بی ش ع و ر ی🥺
میدونم😢
جواب تمام سوالاتت را توی کلمه
نمیدونم😐
با اینکه ارمیم.ولی برای این سوال ارمی نیستم 😐
ممنون از نظرتان دوست گرامی😂✨