5 سال پیش 6 اسلاید 976 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • ولی من طاقت دیسبند شدن بی تی اس و بلک پینک و ندارممم😭😭😭😭😭

  • هعی ولی من واقعا اگه استری کیدز. دیس شه زنده نمیمونممم

  • وای من چون تاریخ دیسبند شدن Twice قرار بود 2022 باشه داشتم سکته می کردم بعد تمدید کردن خیلی خوشحال شدمممممم😃😃😃

  • وای بچه ها😄
    فعلا که بی تی اس و بلک پینگ پیشمون هستن😉✌🏻
    بعد بی تی اس وبلک پینگ هم گروه های کیپاپ دیگه ای میان😉✌🏻
    من که فکرمیکنم بلک پینگ تمدید میکنه✌🏻😉💜

    • بلک پینگ؟؟؟؟؟؟ 😐😐😐😐
      بلک پینک*😐

  • ANA
    | 3 ساعت پیش


    بلک پینک یه احتمال زیاد قرار دادشون رو تمدید میکنن خیلی احتمالش کمه سر 7 سال دیس بشن گات سون هم دیس نشدن فقط از کمپانی رو اعصاب جی وای پی رفتن بیرون خداروشکر و هنوز گروه هستن و اینکه بی تی اس قرار دادشون تا 2027 و تمدید نکردن و شایعه بوده معمولا اگر ایدلی بخواد قرار داد تمدید کنه تو همون سال اتمام قرار داد تمدید میکنه

  • یک خبر بد:
    بلک پینک دو سال دیگر دیسبند میشود
    چه به موقع بلینک شدم

    • کمپانی وای جی ب احتمال زیاد قردادو تمدید میکنع چون بلک پینک و بی تی اس و بقیع کیپاپ ی الماصن 💎💎 ولی کیپاپرا بی تی اصو ارمیارو از کیپاپ اخراج کردن و ما ارمیام ی صبک جدید درص کردیم 😜✌️♥️ بری ط قصمت صرچ تصتچی ک اون بالاص صرچ کنی " اخراج شدن ارمیا از کیپاپ " برات ی تصت میارع ک توضیحات کاملشو ی نفر گذاشتع 🙃

    • میدونممم😭😭😭😭

    • نه عزیز تمدید کردن

    • به احتمال زیاد قرار داد و تمدید می کنن

  • اره مخصوصا بی تی اس و بلک پینگ🥺🥺🥺😭😭😭😭😭

  • اره راس میگی مخصوصا BP وBTS😭😭😭😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.