5 سال پیش 8 اسلاید 4,309 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • جین:جکای باحالی تعریف میکنه ولی من باحالترم😏(بعله‌آقای‌ورد‌واین‌هند‌سام🔫😐)
    کوکی:همش برام شیرموز درست میکنه،خیلی خوبه😍😘(خودمم‌شیرموز‌دوس‌دارم‌فکر‌نکنم‌برای‌تو‌بمونه😹💕)
    نامجون:نظری ندارم😑(باشع😐💔)
    یونگی:همش منو از خواب بیدار میکنه😑(اصن‌من‌معروف‌به‌آدم‌آزاری‌و‌بیدار‌کردن‌بقیه‌هستم😐💔)
    ته ته:خیلییی دوسش دارم😘😘😘😘(غششششش🌻🍓)
    موچی:خیلی شبیه منه،ازش خوشم میاد😘😘😘😘❤(عه‌من‌شبیه‌جیمینم؟؟😐💔)
    هوپی:همیشه باهم تمرین دنس میکنیم💃💃💃(باشه‌ولی‌مواظب‌سقف‌خونه‌باش😹💕)

  • جین:آشپزیش داغونههه😑(میدونم🙄)
    کوکی:ازش خوشم نمیاد😒(چرا آقای جونگ کوک😐)
    نامجون:خیلییی باحاله😘(☺)
    یونگی:بچه ی خوبیه،میزاره بخوابم🥰😆🤗😘(حتما یه چیزی ازت میخواد که به محض قبول کردن دیگه خواب به چشات نمیاد😜)
    ته ته:نظری ندارم🤐 (بایا کن😐)
    هوپی:دنسش خوبه💃(نه نیست🙁)
    موچی:خیلی حرف میزنه ازش خوشم میاد😘(وات؟ یکی پرحرفی مو دوس داره🤤😂)
    عالی بید دستت طلا💙

    • جین:آشپزیش داغونههه😑(میدونم🙄)😂
      کوکی:ازش خوشم نمیاد😒(چرا آقای جونگ کوک😐)منم نمیدونم😂😘
      نامجون:خیلییی باحاله😘(☺)😚🤗
      یونگی:بچه ی خوبیه،میزاره بخوابم🥰😆🤗😘(حتما یه چیزی ازت میخواد که به محض قبول کردن دیگه خواب به چشات نمیاد😜)چه کاری؟😳🤔😝
      ته ته:نظری ندارم🤐 (بایا کن😐)😂😂😂😘
      هوپی:دنسش خوبه💃(نه نیست🙁) هرچی هوپی گفت😶😐😘
      موچی:خیلی حرف میزنه ازش خوشم میاد😘(وات؟ یکی پرحرفی مو دوس داره🤤😂)🤨🤐😂😂😘😍
      عالی بید دستت طلا💙دست خودت طلا💛
      ❤💋❤💋❤💋❤💋

    • 😐😂😂😂😂

    • چه کاری نه چه چیزی عسلم😐💔
      مثلا یه گوشی جدید یا یه شوکولات😂
      ذهنتو با اسید بشور فرزندم🤣❤

    • متاسفانه نمیتونم
      ذهنم بدجور منحرفه

    • عیب نداره طبیعیه🤣🤣🤣🤣❤

    • 😂😂😂

  • جین:آشپزیش به من نمیرسه😒(نه فرزندم اشتباه نکن)
    کوکی:دوسش دارم،نمیدونم اون منو دوست داره یانه☹(منم دوستت دارم)
    نامجون:به من خیلی احترام میزاره،ازش خوشم میاد😘(نظر لطفته)
    یونگی:نمیزاره بخوااابم😑(خوب میکنم)
    ته ته:فکر کنم باید برا خودم کنمش🤤(😳)
    هوپی:امممم دنسشو دوست دارم😘(میسی)
    موچی:همیشه باهم تمرین دنس میکنیم🤗(💜)

    • واکنشت و برای ته ته دوس داشتم🤣😂😂😂مرسی تستو انجام دادی

  • جین:آشپزیش داغونههه😑[بلی خدم میدانم ب روم نیار:/]
    کوکی:ازش خوشم نمیاد😒[چراااااااع:"]
    نامجون:خیلییی باحاله😘[فدای تو و اون چال گونه هات شم:)]
    یونگی:بچه ی خوبیه،میزاره بخوابم🥰😆🤗😘[مح هیشع ب بزرگترم احترام میذارم😌💕🖇]
    ته ته:نظری ندارم🤐[بل ممنان از نظر زیباتون:/]
    هوپی:دنسش خوبه💃[ب دنص تو نمیرسح:)]
    موچی:خیلی حرف میزنه ازش خوشم میاد😘[رح مح زیاد حرف میزنم میدونم:/فدات شمممم منم عاشقتم:)]
    عاولیییییی

  • جین:جکاش از منم بهتره😑بله چی فکر کردی استاد جک خانواده منم😏😐
    کوکی:همش بهم میگه دوست دارم،منم دوسش دارم😍😘😘😍😘😘منم عاشقتم بانی😘
    نامجون:بامزست😍😍😍سپاس😁
    یونگی:میاد پیش من با هم میخوابیم😝😍😘☺😚اصلا گفتی خواب خوابم گرفت😁😐😴
    ته ته :صداششش برای خوانندگی بینظیرهههه🤩🤩🤩🥳😎😚🤗😘ممنون 😘
    موچی:مال خودمهههههه😘😘😘غش کردم با این😐
    عالی بود 😇🥰😘😘

  • جین:آشپزیش داغونههه😑(من که سرآشپزم😐💔)
    کوکی:ازش خوشم نمیاد😒(عیب نداره من هنوز عاشقتم)
    نامجون:خیلییی باحاله😘(قربان شما😐)
    یونگی:بچه ی خوبیه،میزاره بخوابم🥰😆🤗😘(آره مردم آزار نیستم 😐💔)
    ته ته:نظری ندارم🤐(😐)
    هوپی:دنسش خوبه💃(افتضاحه😐💔)
    موچی:خیلی حرف میزنه ازش خوشم میاد😘(😻❤)
    تست عالی بود آجی 😻❤

  • جین:آشپزیش داغونههه😑
    کوکی:ازش خوشم نمیاد😒
    نامجون:خیلییی باحاله😘
    یونگی:بچه ی خوبیه،میزاره بخوابم🥰😆🤗😘
    ته ته:نظری ندارم🤐
    هوپی:دنسش خوبه💃
    موچی:خیلی حرف میزنه ازش خوشم میاد😘

  • جین:آشپزیش به من نمیرسه😒(معلومه که هیچکی اشپزیش به تو نمیرسه🤣)
    کوکی:دوسش دارم،نمیدونم اون منو دوست داره یانه☹(من عاشقتممممممم😭💜😭💜😭)
    نامجون:به من خیلی احترام میزاره،ازش خوشم میاد😘(اخ قربونت برم قلبممممم💙💜)
    یونگی:نمیزاره بخوااابم😑(اتفاقا شوگا منم مث تو خدای خوابم😐💔)
    ته ته:فکر کنم باید برا خودم کنمش🤤(پسرا وایسادی بیا دیگ🤣😐)
    هوپی:امممم دنسشو دوست دارم😘(قربونتتتتتت برمممم عشقمممممم💜😭💜)
    موچی:همیشه باهم تمرین دنس میکنیم🤗(معلومه ک میشه💜😭💜😭💜😭)

  • جین:آشپزیش به من نمیرسه😒(بلی بلی ایشون ولد واید اشپز هستن😹💪)
    کوکی:دوسش دارم،نمیدونم اون منو دوست داره یانه☹(من غششششش😻)
    نامجون:به من خیلی احترام میزاره،ازش خوشم میاد😘(مگه میشه به جناب الگوم احترام نذارم‌😹)
    یونگی:نمیزاره بخوااابم😑(اینو همه میگن همهههه😹)
    ته ته:فکر کنم باید برا خودم کنمش🤤(نه مرسی لازم نیست‌😹💔)
    هوپی:امممم دنسشو دوست دارم😘(همه دنسرای فامیل هم همینو میگن😎😹)
    موچی:همیشه باهم تمرین دنس میکنیم( کاش میشد)
    خیلی قشنگ بود😹💕ولی یکی بیاد بگه من اون همه برا چی ز.ر زدم؟😬

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.