من اومدم با کلی خوراکی ها نوستالژی و خاطره انگیز 😇🍬✨
19 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من اومدم با کلی خوراکی ها نوستالژی و خاطره انگیز 😇🍬✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ: نوتلا😑تستت عالی بود مخصوصا ادامس خرسیه😂
یادش بخیر💔😐
آره واقعا 😕🙁
ممنون که تستمو انجام دادی ^_^✨💖
اوم به به😋
چالش دوم هم نوتلاااا
😋😋
ممنون که تستمو انجام دادی کیوتی 😘♥️✨
من یادمه اما فقط ۱۲ سالمه۰😂😂😂
آره یادش بخیر
منم 16 سالمه😊
وای آره اون آدامس هایی که باهاش تتو میزدیم🥺
یه بار پیش دبستانی بودیم بعد یکی از این بچه ها از هم آدامس ها داشت 💁♀️. آدامس شو خورد و اون تتو شو نگه داشت. بعد دیگه نگم براتون گرفت دستش رو تُفی کرد و بعدش زد رو دستش🤢🤮 همه بچه ها داشتم میگفتن اَیییییییییی بعدش هر کاری کرد نچسبید دوباره تُفی کرد بازم نچسبید آخرش دگیه ولش کرد و انداختتش😐
اینم یه خاطره با اون آدامس ها
ج چ: بین لواشک و نوتلا....🤔🤔 لواشک🤓
البته ببخشیدا حال تون رو بد کردم دیگه شرمنده😁
وایی چه کاری کرده دوستت 🤢
منم عاشق لگاشکم😋🤤
ممنون که تستمو انجام دادین 💖✨❣️
من ی چیزایی میخوردم جیلیز بیلیز اسمش بود وقتی میخوردم رو زبونم جیلیز ویلیز میشد😂
شکلات ترقه ای🤓
ممنون که تستمو انجام دادین 💋♥️
کیک بابا جون رو یادته
همون که قلبیه شکلاتی بود 🖤🍫
آره یادش بخیر چقد خوشمزه بودن 😋
ممنون که تستمو انجام دادین 😇
پیر شدیم رفت حاجی