5 سال پیش 6 اسلاید 3,770 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی زبان

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • گلم جیسو و بلک پینک رو درست نوشته بودی لیسا هم همین طور ولی جنی با رزی نه
    جنی : 재니
    پارک چه هیون : 박채영
    رزی رو به تنهایی خودمم مطمعن نیستم چجوری نوشته میشه برا همین ننوشم

  • از کوچیکترین عضو ب بزرگترین 😂
    تستت خیلی گوده کیوتی

  • عالی

  • عالی بود لاوم⁦❤️⁩💙
    خودت نوشتی؟؟؟ خوش به حالت کره ای بلدی
    آجی میشی؟؟؟ ستایشم 13 سالمه⁦❤️⁩💙💜💛

    • اوه اوه ۱۳ سالته😅من ۹ سالمه
      بله آجی میشم مهرسا هستم.خودم نوشتم ولی کره ای بلد نیستم.یه جا دیدم حفظ کردم نوشتنشو بعد اومدم تستشو گذاشتم.ولی بعد کلاس انگلیسی اگه بشه می خوام برم کلاس کره ای

    • البته تیر ۱۰ ساله میشم

  • ببخشید بخدا قسط توهبن دنداشتم عزیزم فکر کرد رو کاغذ نوشتی😐😐😐😐😕😕😕😕
    برا خودمم پیش اومده😕😕😕

  • دسط خط افتضاحتو 😂😂😂

    • من. دست خطم خوبه فقط چون اینجوری داخل گالری نوشتم اینجوری برام سخته😡😡دیگه دور و بر تست های من پیدات نشه😠

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.