سلاااااام 💫❤
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاااااام 💫❤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیزه کشو
منی که تو خراسان زندگی میکنم ولی هیچی بلد نیستم.
•یک کلمه به لهجه خراسانی تو کامنتا با معنیش بگو
یک دوری و م تی.
یک بشقاب به من بده
یه کلمه هست تو مشهدی که یک عالمه معنی دارت فقط مدل گفتنش فرق داره 😂😂😂
موبوروم
۱من برم
۲میبورم،قیچی میکنم
۳میبرم
بازم داره که مو یادم نمیه
مو مشهدیوم پرچم مشهدیا بالاست🥺😂
فلکه و چارقد و قوه و پوز
تو لحجه اصفانی ام هس🌝💖
خوشمان امد🌝
2 تادرست فقط🤧
ولی مو مشدیم😐🤝
ج چ :موسی کو تقی😹
مثلا یره ای موسی کو تقی چق صدا مده😐🤝
مو دوتاشو اشتباه زدوم
لوکه : جمع شدن
مثال: چرا اینجی لوکه رفتن
چرا ابنحا جمع شدین؟
بارکلا همچی خُبی ❤💫
خیله خوب بِدی بارِکِلا آفِرین👌💜🎶
موم مِشدی یُوم😍
👏👏👏👏
همش درست😎
مو مشدیُم ها یره افتخاره😎
مو خُودُم مشدیُم✌🏻❤