شدیدا به اسید نیازمند میشید ببینید کی گفتم😐💔
19 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
شدیدا به اسید نیازمند میشید ببینید کی گفتم😐💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ : من اوایل ارمی شدنم بود و اسماشونو قاطی میکردم یک بار به یکی از دوستام که سه ساله ارمیه گفتم من بایستم وی و تهیونگ هست دیدم داره چپ چپ نگام میکنه رفتم آروم سرچ کردم و متوجه ی سوتیم شدم 😁😓
درکت میکنم🙂😂
اصن که اینطوریهههه در حواب ا نی ک گف تهیونگ مال منه
من ۶ ساله با تهیونگ ازدواج کردم ۵ تا بچه دا یم هر شبم از اون کارا میکنیم تا چشت درادددددد😐😐😐😐😐😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
فرزندم من که چیز مثبتی به ذهنم نیومد🥲
ماشالللللللههههههه
ج.چ فکر میکردم کای و سهون و بکهیون ماله بی تی اس هستن😑
مرسی که تست رو انجام دادی🙂💕
بعضی از اسلایدات مسخره نبودن واقعا ارزوشونه پیامشونو ببینن ول مسخره کرنشون کار درستی نیست
ولی در کل خوب بود
ممنون🙂
اگه اينطوريه پس سلام
من دختر عمه جينم برادر زاده ى نامجونم خواهر جيمينم برادر تهيونگم دوس پسر جيهوپم شوگا هم مال خودمه😁
همينو بس بقيه فيكن😂😂😂
کمرممممممم شکست😂😂😂😂😂
واییییییییی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خدایی اینا چی میزنن اینجوری توهممیزنن🤣🤣🤣🤣
یکی از یکی سمی تر😂😂
ج چ ؛سوتی خاصی نبوده درحد قاطی کردن اعضا و گروها بوده🙃🙃😂😂
مرسی که تست رو انجام دادی🙂💕
😂😂😂😂😂وایی مردم
مرسی که تستو رو انجام دادی🙂💕