5 سال پیش 8 اسلاید 977 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • امممممم منم از این خاطره ها دارم سه شنبه بود و سه شنبه ها فقط معلم هنر میومد و روزه تفریح بود تو کلاس برا بچه ها داشتیم اجرا می کردیم اونم با صدای نکره یهو معلم هنر اومد گفت وایسین یه لحضه بعد یهو بومبایا گذاشت زیره چشمه مدیر یکم با اهنگ رقصیدیم اخرم فهمیدیم معلم هنرمون بلینکهههههههههههههههه

    • خر شانسسسسس 💔😂

  • فقط اونیکه گفته بود جیشو🤣😂😅

  • عالییی بود
    لایکیدم
    خیلیم خندیدممم

  • عالی بود😂😐😍👌🏻
    ج چ : یک بار توی کلاس زبانم معلمم یک چیزی گفت و منم باید معنیش میکردم بعد وقتی میخواستم معنی کنم دوستم به جام معنی کرد بعد (گفته باشم کلی بهش تیکه انداختم😂😐😶) معلمم گفت عیب نداره حالا تو معنی کن منم بلد نبودم😐😶( راستشو بگم اون موقع جو گرفته بودم هی میگفتم چرا گفتی و نوبت من بود🥴😶)

  • وای خدا🥲💔..عالی بود
    به تستای منم سربزن و نظر بده،ممنونم⚘

  • هم معلم زبانم هم معلم کلاس مدرسم هردو ارمی😐😅

  • من اگه معلم بلینک یا کیدرامر یا اوتاکو داشته باشم از دنیا هیچی نمی‌خوام .
    (خودم هر ستاش هستم)
    مخصوصا اگه معلمم اوتاکو باشه ، دوساعت میشیم سر فصل چهار اتک و شایعه های نوراگامی و ... بحث میکنیم.😂

    • دقیقا 🤣
      من خودم بلینکم یعنی اگه معلمم بلینک باشه مغزشو میخورم اینقد راجب بلک پینک باهاش حرف میزنم😂😐💔

  • وااااااییییییی جرررررررررر 🤣🤣🤣🤣

  • جررررر خوردممممم

  • جعر😹

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.