سیلام 🤗♥️ دوست داری رژ لب خونگی آبنبات چوبی بسازی؟ پس این تست رو انجام بده 🍭 ولی حواست باشه رژ لبه رو نخوریش😂🎶
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سیلام 🤗♥️ دوست داری رژ لب خونگی آبنبات چوبی بسازی؟ پس این تست رو انجام بده 🍭 ولی حواست باشه رژ لبه رو نخوریش😂🎶
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خط چشم 👀
الان منی که ماکروفر ندارم چکار کنم
بشین به در نگاه کن😂😂
شوخی کردم اگه فر داری بذار تو فر
الان من این رژ لبو بخورم میمیرم؟😐
نه ولی نخوری بهتره 😂
اکی پس میخورم🔫😐(وی کرم دارد*)
فالی بود آجی جون
مرسی آجی😘🥰
کسی می دونه چطوری باید بدون ماکروفر این رژ لب رو درست کنم؟چون من هم ماکروفر ندارم.
جواب چالش منم والا رژ لب و ریمل و کرم پودر و سایه چشم و رژ گونه و ......... ( بقیه رو یادم نی 😶 )
من همه رو دوست دارم 🥲🥰
تست خوبی بود حتما درست میکنم 😘
واو عالی😂💕مرسی ممنونم آره حتما درست کن 😉🍩
ج.چ:منم رژلب
عالیه😁😄💖🌷مرسی بابت کامنت
من که ارایش نمیکنم ولی رژ لب و ریمل
آره من خودمم آرایش نمیکنم😁🍭🎶ولی کلا رژ لب میدوستم❄️💕
جچ: کرم مرطوب کننده 😐😁
خوبه👍😄
مرسی که تست و چالش رو انجام دادی و نظر دادی😁♥️
پن کیک
هم روی کرم پودرو میپوشونه که چربه
هم سفید میکنه
کلا باهاش حال میکنم
ممنون که نظر دادی 🤗♥️
عالی بود آجی😍 لایک کردم اینم نظر 😁
ج چ: منم رژلب ولی آرایش نمیکنم😁
ممنون آجی آره منم آرایش نمیکنم فقط لوازم آرایش دوست دارم😂♥️🎶❄️