5 سال پیش 6 اسلاید 1,812 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • آیومی....

  • یوکی چان
    هاهاهاهاهاهاها روحم شبا هوای خودتون رو داشته باشین😂😂😂

  • دقیقا همین پنج دقیقه پیش داشتم قسمت اولشو میدیدم که ده بار قلبم اومد تورو دهنم 😂من دیگه نگا نمیکنم

  • آیومی شدم😶
    جدا از ترسناک بودنش خیلی غم انگیز بود😔😶

  • یه سوال قسمت ویژش رو از کجا میشه گیر آورد

  • ایومیییی🗿
    از همون اول بهش حس خوبی نداشتم😐

  • امتیاز ۳۰۱ آیومی

  • سلام من اوتاکو نیستم ولی انیمه خیلی میبینم و از ژاپنی یه چیزایی حالیمه خیلی انیمه هارو دیدم عاشق انیمه ترسناکم اگه چیز فوق باحال میدونستین بهم بگین ممنون اینا رو دیدم معرفی نیاز نیست کنید
    مهمانی جنازه
    این انیمه اسمش یادم نیست که توش هیولاها میومدن خون آدما رو میخودن بعد بضیاشون هیولا میشدن زن اون دکتره هم هیولا شد
    دیگری
    دفترچه مرگ
    همین انیمه هه که شخصیت اصلیش یه پسر بود کناه کبیره داشت اسمش یادم نی
    و انیمه هایی که ترسناک نی
    اتک ان تیتان هم دیدم

    • تو که انیمه زیاد دیدی پس اوتاکو یی دلیل نمیشه دیگه اوتاکو نباشی اونایی که 40 تا انیمه دیدن دیگه اوتاکو شدن

  • یوکا چان*-*
    عالی بود
    فقط قسمت ویژه ی انیمه مهمانی جنازه ها رو ببین 😐😶(منظورم یوکا چان و ساتوشی هست . یوکا چان چه کار کرررد)

    • منظورت اواعه؟
      لاکاتا حتما میبینم
      جمله آخرت منظورت نمیفهمم
      چیو چیکار کرد؟😐

    • آره منظورم آواعه
      خودت ببین من نمیگم😐

    • یه سوال قسمت ویژه داره اصن؟
      چون هرجا میگردم پیداش نمیکنم :|💔

    • آره

  • من ساچیکو شدم اون کی؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.