5 سال پیش 9 اسلاید 651 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • واس ی درونگرا ها عالی میشه
    واسه منی که یه درصدم درونگرا نیستم اصلا عالی نمیشه!

  • نهههههه!! من بدون دوستم میمیرم!! خب پس اگه همچین اتفاقی افتاد بهتره خودم رو هم بکشم تا دیگه انسانی رو زمین نباشه!!!!! آخه وقتی تنهام ! دیگه واسه چی زندگی کنم!؟؟

  • من از ترس هم سکته میکردم

  • و هیچ پاتر هد و مالفوی هد هم وجود نداره🥺🥺🥺🥺

  • سلام عالی بود اجی 👑
    فقد اینکه دیگه فیلم و سریالی وجود نداشت خیلییییی بد بوددددددددددد🤧

    • اره ولی برای بار یه ملیونم
      یه مدت کوتا مثلا 1 روزه 1 هفته

  • به نظرم همش عالی بود😊، به جز فضای مجازی 😵بابت تست، ممنون❤

  • عالی :)

  • عه تولدته؟
    تولدت مبارککککک💖💖💖💖

    من همین زندگیمو ترجیح میدم
    اگ تنها ادم رو زمین بودیم خیلی بد میشد
    نه دوستی ن خانواده ای ن چیزی
    😕

    • اره ولی مثلا برای یه مدت کوتاه به نظر من خوبه تولدم. 6 خرداد بود مرسی❤️

  • تست خوبی بود

    ولی این که روی زمین تنها باشی خیلی چیز بدیه

    شک نکن همون روز اول افسردگی میگیری هیچکدوم از این کارایی که گفتی رو نمیتونی انجام بدی

    تازه وقتی ادمی هم نباشه هیچکدوم از اینایی که تو تست بود وجود نداره که خودت هم گفتی

    • تا اخر عمر که نه مثلا 1 روز یا یه هفته😁

  • خوب کی خونه خوراکی اینارو میساخت؟

    • اره دیگه میگم که مثلا امروز تا فردا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.