5 سال پیش 10 اسلاید 1,395 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (63)
  • برم دخترا را رو از وسط ۷۰۰ تیکه کنم چرا ابنا میخوان من قاتل شم دارم از حرص میمیرم 😐😑🗿🔫

  • من برم بمیرم😐 من برم محو شم😐

    • بیا دوتایی بریم تنها نریا

  • خدایااا به کدامین گناهههههههه خدایاااااا🙁🙁🙁🙁😭😭😭😢😢😢😢من چقد بدبختم

  • با جیمین دوست داشتم دختره رو بکشم اخه صحنه خیلی رومانتیک بود😂😂

  • خدا رو شکر من اینقد خرشانس هستم😂
    دختر خاله بابام کارش کره ست
    چندروز پیش میخواس بره کره ماهم برد😂
    الان منو خواهرم کره ایمممم
    اینجا ساعت یک شبه😂😂
    ایران الان ساعت چنده؟😐
    والا من کره ای بلد نیستم ولی بلیط فن ساین دارم میخوام برم پیش نامجون چون انگلیسیش عالیه😂
    پس منتظر بمونید چون میخوام وقتی رفتم فن ساین میخوام دست های لطیف نامجون را گرفته و ماچ کنم و قربون صدقه اش بروم🤣
    دست به صورتش هم میزنم‌😂 لپش هم اگه گذاشت یه ماچ کوچولو میکنم😐
    و بهش یه نقاشی سه بعدی که خودم کشیدم رو بهش تقدیم میکنم😂❤

  • به قول خودت ای کاش آب معدنی می‌شدیم تو دستشون هیییی 🤣🤣😹😹

  • میدونید ارزوی من چیه ؟😞اینکه بطری اب بی تی لس باشم حتی با کفش بودن هم مشکلی ندارم

  • خدایا من رو همین الان تبدیل به یونتان کن

  • بی تی اس و بلک پینک به کنار برای کشتن این خرشانسا که شده میرم کره 🤬😤

  • خدایااااااااااااااااااا چرا ما شانس نداریم 😭چرا شانس به ما فکر نمیکنه چراااا 😢چرا شانس تو صورت ما تف نمیندازه 😢😢چراااا اون دختره (یعنی دخترای)نکبت شانس دارند ما نداریم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.