سیلام👋🏻👋🏻 بازم من اومدم🙃🙂 خب بزن بریم🚶🏻♂️🚶🏻♀️
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سیلام👋🏻👋🏻 بازم من اومدم🙃🙂 خب بزن بریم🚶🏻♂️🚶🏻♀️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
توی کلاس ما هرکی از اون جامدادیا داشت شاخ در حد المپیک بود😐🤝🏻😂
گربه به شکمش میزدی م.ی.گ.و.ز.ی.د😂😂😂
هرو داشتم فقط کیف چرخی خوشم نمیومد 😌در اصل خوشم میومد ها ولی چون نداشتم ازش بدم میومد😂😂😂😂
وای جررررررررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
آاااااره 🤭
من همشونو داشتم جز کفشِ💔
فکر کنم ۸۸یا۸۷من۸۸
وای انقدر دوست داشتم پو و تام بازی کنم🤦♀️😂😂😂من هفت سالم که بود هم کفش چراغ دار داشتم هم چکمه چه حالی میکردم باهاشون.اون صابونا هم سر رنگش با دوستام دعوامون میشد😂😂😂😂
😂😐
عرررر یادش بخیررر اون جامدادیا 😂😂😂😂 لعنتی ابهتی که این جامدادی داشت رئیس جمهور مملکت نداشت😐😂💔
دقیقا😹😐
دقیقا😂
عالی بود😂❣️
😹💜
♥️❤💋من همشون رو داشتم💋❤♥️
❤💜
عالی بود😂👌🏻
ما تو مدرسه با چوب شورا فاز سیگا.ر برمیداشتیم😂😂👌🏻
🤣🤣
وای من با کفش چراغ دار و کیف چرخ دار و اون جامدادیا میرفتم مدرسه همه دورم جمع میشدن یه بار بهم گفتن کنترل کفشامو بیارم تا کل رنگاشو بزنن منم نیوردم چون معلمم ازم میگرفتش (چراغای کفاشام همه رنگ میشد😐😂) 😐🥴😂😂😂😂😂
😐😂
داخل کلاس ما هرکس از اون جامدادی ها داشت همی بچه ها دورش جمع می شدند و تا پدر اون جامدادی هرو در نمی اوردند دست بردار نبودند و هرکسی ازون جامدی ها داشت بچه ها عاشقش می شدند
داخل کلاس ما هم همینجوری بود