5 سال پیش 10 اسلاید 240 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • خب اول اینکه من کلش بازی نمی‌کنم بعد هم اینکه به جن و روح اعتقاد دارم ولی به نظرم اونا با آدم ها کاری ندارند و اونقدر که آدما ازشون می‌ترسند ترسناک نیستن البته هروقت خودم ترس میاد سراغم کافی یه یادی از خدا بکنی دیگه حتی پدر جد جن هم نمیتونه آسیبی برسونه .
    من الان ۴۷ : ۵ صبحه که دارم این کامنت رو می‌نویسم و البته پشمام ریخت با انجام دادن این تست 😐😐 )
    مرسی

    • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ممنون 😜😜😜😜😜😜

  • عالی ، من کلش داشتم پاکیدم

  • عالی بود
    چالش: اره اعتقاد دارم و دوست دوستم متونه با روح ها ارتباط بر قرار کنه و گفت ک قدرت درونیم چیه و درونم چجوریع
    مث همون جمله ک میگه ما انسان ها قدرت های ماورایی داریم فقد بلد نیستیم ازشون استفاده کنیم


    عرر ول تستت خعل خفن بود

  • مثلث برمودا فقط مبل گوشی تخت خواب، بری توش دیگه بدی توش دیگه نمی تونی بیای بیرون😂😂😂😂😂

  • ی نفر میشه ی لحظه ب من فک نکنی بزاری من بکپم😐💔💔💔

  • شاید خوابهایی که می بینید و احساس میکنید آشنا هستن درواقع خاطرات زندگی قبلی شماست که شما فراموشش کردید

    بابا تو یه چیز میگی خوابای من خیلی داغونن اصلا همه خوابام عجیب و غریب و در وهم و توهمه 😐😂😂

    • ببین منمن مث تو ام شاید از یه بعد دیگه اومدیم😂😂😂

    • من چی بگم که همش چرت و پرته ولی بیشتر زامبی کشیه

  • یکم ترسیدم احتمال مردن تو حموم برای من زیاده چون چشمام رو بستم آهنگ میخونم😆😹

    • من که کنسرت راه میندازم تمرین دنس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • 😹😹😹😹😹😹

  • عالی بود 🧡

  • عالی و من به همه چیز اعتقاد دارم 😌

  • سلام بیبی💖 مثلث برمودا چند ساله که رازش کشف شده، به خاطر اتفاقاتی که درون زمین میوفته و یک سری نیرو ها این پدیده شکل گرفته دلیل علمیشو تو گوگل سرچ کن ببین من دقیق یادم نیست
    به روح و جن اعتقاد دارم ولی به تسخیر شدن و دیده شدن جن ها و وجود روح تو این دنیا اعتقاد ندارم ، به نظر من روح و جن تو یه بُعد دیگه ی دنیا هستن و وارد بُعدی که ما توشیم نمیشن💖 فیلم ها و داستان هایی که ساخته میشن همشون تخیلی هستن و واقعیت ندارن✌👀😝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.