لایک کن💙💙 کامنت بزار کیوتم❤❤
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک کن💙💙 کامنت بزار کیوتم❤❤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه مورد دیگه: روی میز نوشتن عادیه😐
یچیزی بگم:
من دست چپیم بعد وقتی میرم پا تخته(دست چپیا درک میکنن) دستم کج میشه همه مسخرم میکنن، بعدش اومدم دیدم رو میزم نوشته اس. کل🫠😐😓
یه چیزیم من بگم
آیا میدانستید در مدارس زنگ تفریح فقط برای استراحت معلمان است؟؟😭😭😭✋
بیا بغلم 😭😭
دانش آموزی بدترین شغل است* نقطه*😭😭
مدرسه حقیقت
اسم مدرسه ی یک سال پیشم نورالهدی و مدرسه ی الآنم البته فکر کنم اندیشه چون تازه کلاس چهارم رو تموم کردم و اسم مدرسه ی امسالم رو نمیدونم☺️
جهازیا
اسم مدرسه ام :فرزانگان حضرت زینب
ببخشید میپرسم ولی فرزانگان حضرت زینب مال چه شهری هست؟
مال شیراز
خوب بود ولی یه لایک خورد که مال من بود😐