5 سال پیش 7 اسلاید 763 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • بهی یا گونپاچیرو اعظم😂😂😂

  • من لایک کردم و واقعا عالیی بود🤣💛

  • همش راست بودمن که نفهمیدم چرابایددرس بخونیم
    تستت عالی بودمی گم موافقی باهم کارکنیم

  • خیلی باحال بود
    لقب خاصی ندارم اما دوستای صمیمیم بهم میگفتن زردگرد یا زری یا حاجی اونم بخاطر فامیلیم
    اصل میدی؟

  • ج چ : یه بار کنفرانس درباره زررات هوا دادم بین این توضیحات درباره اتم هم توضیح دادم از اون به بعد بچه یا بهم میگفتم اتم یا زلزله یا چشم گربه ای چون چشام سبزه 🌿

  • کاملا قانع کننده و منطقیه😂🙌🏻
    ج چ:پیشو یا آنیش

  • بچه درسخون

    🤏من کپی اومارو هستم😂(تو انیمه اومارو چان)تو مدرسه به بچه زرنگ آروم معروفم ولی تا به خونه میرسم آنقدر پر سر صدام که بابام میگه تو کلاسم همینی؟ 😂

  • عالی بود😂
    چالش* بهم میگفتن جهشی یا ریحون یا بزمجه😂😂

  • چالش:خرخون کلاس😐💔

  • چالش:رعیس استاد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.