سخت ترین دوران تو زندگیم دوران افسردگیم بوده که علائم اون رو همین حالا دارم
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سخت ترین دوران تو زندگیم دوران افسردگیم بوده که علائم اون رو همین حالا دارم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
و شب ها توی رخت خواب همش گریه میکنم خیلی زندگیم بده
بعد فکر میکنم توی دنیا اضافیم الان 10 سالمه از از سال 1400زندگی من نابود شد مدرسه رفتم تازه چشمم به جهان باز شد و افسردگی گرفتم و صبحا تو دستشویی
خیلی افسرده ای یکم تحرک داشته باش یازی کن بگرد. انگار حرف مردم روت تاثیر گذاشته درسته ولشون کن هرکسی گفت مردم چی میگن تو دلت بگو مردمغلط می کنن درباره ی من اظهار نظر می کنن مگه از اونا پرسیده شده راحت باش فکر فردا قراره بمیری چی کار می کنی که تو دلت غم نمونه خب بازی کن و شاد باش چالش یکی از بدترییین اتفاقات زندگی نه زندگی تو زندگی هر کسی
مجموع امتیاز شما
80
حق🙃💔
فعلا در حدی ام ک احساس مرده متحرک دارم دلم میخواد بمیرم:)))
خیلی افسردم
خیلی افسرده ای یکم تحرک داشته باش یازی کن بگرد. انگار حرف مردم روت تاثیر گذاشته درسته ولشون کن هرکسی گفت مردم چی میگن تو دلت بگو مردمغلط می کنن درباره ی من اظهار نظر می کنن مگه از اونا پرسیده شده راحت باش فکر فردا قراره بمیری چی کار می کنی که تو دلت غم نمونه خب بازی کن و شاد باش چالش یکی از بدترییین اتفاقات زندگی نه زندگی تو زندگی هر کسی
70 درصد افسرده ام💔
خیلی افسرده ام🤧
خیلی افسرده ای یکم تحرک داشته باش یازی کن بگرد. انگار حرف مردم روت تاثیر گذاشته درسته ولشون کن هرکسی گفت مردم چی میگن تو دلت بگو مردمغلط می کنن درباره ی من اظهار نظر می کنن مگه از اونا پرسیده شده راحت باش فکر فردا قراره بمیری چی کار می کنی که تو دلت غم نمونه خب بازی کن و شاد باش چالش یکی از بدترییین اتفاقات زندگی نه زندگی تو زندگی هر کسی
میدونی احساس میکنم اضافی هستم و دیگه هیچی نمیتونه خوشحالم کنه هعییی بعد میدونی جالبی کجاست من الان ۱۳ سالمه و از ۱۰ سالگی این افسردگی لعنتی رو داشتم
هفتاد درصد
ج چ : اسمت چیه ؟خودت حس میکنی افسرده ای؟
هعییی:)
صادقانه بگم شما 70 درصد افسرده اید پاشو یکم ورزش کن بگرد بازی کن نگران هیچی هم نباش گریه کن خودتو شاد کن با هر چیزی دیدی بازی کن برای مثال از رو پله ها بپر این خودش بازییه شاد باش نذار افسردگی روت غلبه کنه"چرا باید منی که 11 سالمه افسرده باشم:)؟ "
11 ول دیگ نیستم اون موقع یکم حالم بد بود اینطوری شد جواب تست وگرنه در حالت عادی افسرده نیستم