5 سال پیش 12 اسلاید 1,557 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • درود...مخاطب اصلی این پیام من بچه های کلاس پنجمی اند که سال بعد میرند ششم...و به مدارس سمپاد علاقه دارند و می‌خوان قبول بشن...من دانش آموز سال اولی دوره اول سمپادم...که سال دیگ سال دومی میشم(چی گفتم😂😐)...خب درواقع می‌خوام بگم من می‌خوام بهت تو تابستون کمک کنم که بتونی از فرصتت استفاده کنی و ب جلو پیش بری...شاید تا اینجا حدس زده باشی...آره رفیق...من مشاور تحصیلی‌ت میشم و به تو برنامه میدم تا پیش بری به سوی موفقیت
    (اگه میخوای بیشتر بدونی بیا پیوی🫡)

  • عالییییییییییییی آفرین معلومه خیلی درس میخونی
    تعداد پاسخ صحیح
    12
    تعداد پاسخ غلط
    0
    درصد صحیح
    شما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    ییسسسس فردا قطعا ۲۰ می شم

  • عالییییییییییییی آفرین معلومه خیلی درس میخونی.
    راستش ششمم ولی خوب درس میخوندم تازه پارسال حضوری هم بود خیلی خوب یاد گرفتم🤣😅

  • عالییییییییییییی آفرین معلومه خیلی درس میخونی
    بلع بلع😂💔ما اینیم دیع😂💔خدای خودب یادم مونده😐💔به خودم شک کردم اون زمان ها که 😐💔خوب نمیخونم اونقدر 💔😐چطور الان همشو درست جواب دادم😐💔😂خب خب عالی بید😁💖💖💖دل تنگ ما شدی😁البته اینو بگم ایلینم 😁💖 اونی که جواب کامنت ها رو میده دوست گرامی هست😁💖ارتمیس ژون😁💖

    • سلام اجیییییییییییییییی دلم تنگ شده بود برات
      افرین خوب یادت مونده من یادم نیست دیروز چی خودم😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.