5 سال پیش 8 اسلاید 600 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (61)
  • عاجی یکی از تستاتو دوباره بی ادبا گزارش زدن😢🎀
    و راصتی یه تص ساختم اسمتو رو هم توش گذاشتم اگه خواصتی برو ببینش:)🍓🦋🏳️‍🌈

  • صلم:/
    داشتم کامنتارو میخوندم ببینم جواب دادی یا نه که به کامنت *کپی کردی* برخوردم، ایشون الکی گفته که بازدید برات نیاد و من رفتم تو تستش چون برام عجیب بود ک مهدیس کپی کرده باشه.
    خوب ما میدونیم تستا دیگه یه روزه منتشر میشن و مث قبل 6 روزه نی پس برا مهدیس رو زده یک هفته پیش منتشر شده یعنی 8 روز پیش ولی برای اون زده 2 روز پیش ثیت شده:/ خواهشا دیگه گیر ندین چون مهدیس هیچوقت کپی کار نبوده و نخواهد شد.:)🍓🦋🏳️‍🌈
    با افتخار🍓💕
    مارال💕🐇

    • صلام آجی خوشگلم خیلی ممنونم از حمایتت🍭💕🍷
      درسته من از کسی کپی نمیکنم اکه شما ها هم دیده باشین تست من یه هفته پیش منتشر شد اما صفحه اصلی نرف🍑💕🕸

  • عالییی بوود اجی مهدیس

  • دیوونه😐💔😹😹😹😹😹آه من دیگ کیم یساعت با تستت خندیدم بعد دارم بت فحش میدم😐😐😹😹آیم ا دیوونه:) :) لایک یو:) :) :) 💔😹😹

    • یاع یاع یاع یاع یاع یاع یاع😂💕🍓{من آخر خنده های جین و یاد نگرفتم😐😂💕}
      ای لاو یو♡💕🍓🦊

    • عزیزم داری گردگیری میکنی بسه دیگ شیشه ها تمیز شدن😹😹😹:) :)
      می تو:) :) 💖

  • عر گود بود منم تو کوچمون همه گربه ها رو دسی کردم😂😂🖤⛓️

  • ما یه گربه داریم داداشم ناز اش کرد آوردش خونه
    و خیلی جالب بود 😍😍😍

    • خوش بحالت😢💕🍔مامان من از هر چی حیوونه بدش میاد خالم گفت بزرگ شدی برات میخریم😐💕🦁

  • وایییییییییییی عاجی ژونم مث همیشههههه عالییییی🍓💕

  • جررررررر عالی بود با تستات خیلی می خندم با اینکه هنوز غم دارم تستات من و سر حال میاره بیشتر تست بساز من فنتم😂🍭

  • وای دقیقا😹👌

  • یک بار تو یک فیلم طنز آمد از خانم دکتره سوال کرد اونم گفت ته راهرو سمت چپ،محل آبخوری را پرسید گفت ته راهرو دست چپ😐😂
    بعدشم با تعجب پرسید ته راهرو دست راست کدوم طرف بازم گفت ته راهرو دست راست😂🤣(رد دادم😂😐)خوب بود
    به تست های منم سر بزنید

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.