5 سال پیش 7 اسلاید 190 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • حقیقت بود ممنونم

  • من بد اخلاق نیستم
    ولی اخلاقام بده
    شاید بفهمید چی بگم چون خودمم بزور فهمیدم چی گفتم😂😂😂

  • اره, حرفات خعلی خوب بود[🥺✨]
    خدا کنه روزی برسه که بقیه ما بداخلاق ها رو درک کنن[☹️🖤]

  • به من میگن زیادی بی احساسم به من تهمت سرد بودن میزنن و فکر میکنن چون بروز دادن احساسات من مثل اونا نیست حق دوست پیدا کردن یا ناراحت شدن ندارم

  • حرفای دلمو زدی🙂💔
    منم آدم بد اخلاقیم و تمام این حرفایی ک تو مثال زدی رو بهم میگن🙂💔

  • من پرخاشگرم ولی بد اخلاق نیستم
    دوست دارم سرد رفتار کنم طوری رفتار کنم ازم دور شن:)
    مرسی گلم نشونه هاشو داشتم💔🙂

  • خیلی زییا و منطقی😍

  • حرف های قشنگی زدی راستش من با ادم های بد اخلاق زیادی سروکار دارم و به نظرم باید بهشون حق داد دلیل نمیشه چون طرف ظاهرش رو بد نشون میده قلب نداشته باشه 🖤💖
    به هر حال تست خوبی بود 💝💝💝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.