5 سال پیش 6 اسلاید 4,018 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • میگم چرا همه از آمبریچ بدشون میاد؟
    من تازه پاترهد شدم فقط ۳ قسمت دیدم

  • هری پاتر/رون هوراااااااا (نویسنده از کنترل خارج شد😂😂) لایک کردم عالی بود ناناس من هری رو خیلی دوست دارم پس هم اتاقی هری میشم😍😝☺🤗

  • دراکو و چو
    چالش؛قطعنننن فلیچ

  • دراکو/چو
    چالش: صد در صد فیلچ
    ممنون خوب بود

  • عالی بود
    جواب چالش:آمبریج

    • خدایا شکر ت بالاخره یکی گفت آمبریج😂😂😂

  • دراکو و چو
    از دراکو اصلا خوشم نمیاد روز اول باهم دعوا می گرفتیم
    اما از چو خیلی خوشم میاد
    مجبور شدم بزنم کیوت دخترونه کیوت پسرونه نداشت آخه جنس باید به هم بخوره😂
    ساعت 9 صبحه امتحان دادم دارم تست میزنم😐🔪😂
    اصل میدی؟

    • ببخشید متوجه منظورتون نشدم میشه بگید یعنی چی ؟

  • تست عالی بود اجی😘💖
    نتیجه تست
    دراکو مالفوی /چو
    همه انگار مثل من شدن😂😂😂😂
    ج.چ : مثل بقیه فیلیچ😂😂😂

  • دوستان گرامی بگم ها من گزینه های دیگه یی هم گذاشته بودم مثلا هری پاتر /رون یا لونا یا هرمیون
    ولی نمیدونم چرا همه دراکو /چو درمیان چون هیچکس همه رو درست نمیزنه نمی دونم چرا😅

  • چو شدم 😐✋♡
    چالش : صد درصد فیلچ 😐♡

    • چقدر خوب

    • میگم یک سوال میشه یک تست بسازی و عکس هایی که رو پروفایلت میزاریم رو بزاری توش آخه خیلی خیلی کیوت و نازن
      منم خودم عاشق جینی هستم 😘
      آجی میشی؟

    • حتما عزیزم ^-^♡♡♡♡
      آره من باران ۱۵ و شما ؟؟ :))))

    • منم درسا میتونی هر کدوم که دوست داری صدام بزنی حالا الا یا درسا و ۱۳ سالمه😊

    • واو 😀♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      خشبختم الا جون ^-^♡

  • چو چانگ😫نه نمی خوام😂
    چالش:فیلچ(اخه جادو که بلد نیست دست و پاشو می بستم و نمی گذاشتم حرکت کنه،یا حافظه اش را پاک می کردم که نفهمه چرا می خواد من را مجازات کنه😂)

    • چه استدلال درست و با منطقی😅

    • ببخشید که اون چیزی که می خواستید درنیومد☹

    • مهم نیست من برم هاگوارتز هم اتاقیم هرکی خواست باشه😆😂

    • راست میگی به خدا😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.