ای صلامم ای درودم😹😹💙 با چند تا فکت باحال از هالزی جانمح:) ❤🐾 آماده ای عصلم؟☁🌿 لت گوووووووو😻😻
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ای صلامم ای درودم😹😹💙 با چند تا فکت باحال از هالزی جانمح:) ❤🐾 آماده ای عصلم؟☁🌿 لت گوووووووو😻😻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نمدونم
ج چ:حدس میزنم پسره
باید به خاله هام و مامانم نشون بدم اونا درجا از فرم شکم میفهمن پسره یا دختر😂😂😂😂
من میگم پسره😁
آجی رفتی :-
بدون من تا آخر عمرم تورو یادم میمونه و همیشه هم دوست دارم :)
میدونم خیلی ازم بزرگ تری :)
ولی خب تو بهترین دوستم هستی و میمونی و برام مهم نیست که تو تستچی هستی یا نیستی من همیشه تو رو دوست خودم میدونم :)
اگر هم میخوای رمز اکانتت رو بده :)
نه نپصم هصدم 💞😽
منم همیشح دوصت دارم🌈💜
ب سن ربط ندارح اینکح مح بزرگ ترم دلیل نمیشح این عشقح ک تو قلبمون میمونح:)❤
فدات شمح اینقد مربونیح 🍓💚
xBiliex
|11 ساعت پیش
پنجمین باره بهم تو تستچی بی توجهی میشه و نشون داده میشه کسی منو دوست نداره:)💔
میخوام از تستچی جدی جدی برم:)💔
دروغم نمیگم:)💔 هم بخاطر امتحانام هم بخاطر ی دلیل دیگح ک خودتون میدونید:)💔
بای بای:)💔
••••••••••••••••••••••••
عاجی ترو خدا نرو اگه بری دلم برات خیلی خیلی تنگ میشه بخاطر من نرو😭😭البته من که چیزی نیستم تو کلی عاجی های دیگه داری که برات مهم هستن💔فقط عاجی لطفا خواهش میکنم نرو💔اگه اگه..هم رفتی😢لطفا با همین اسم و پروفایل برگرد و تو یکی از تست هام نظر بده😢😭😭😭💔
عه عاجی رف .... نت که 2آبان میرم :-
من *
عاجی لطفا نرو😭
چرا هرکسی که دوست دارم از تستچی میره😭😭
خب 20 آبان میرم :)
باشه😢😢😢ولی بازم دلم تنگ میشه😭😭😭😭😭
مرصی ک بفکرمی 😻😻
منم نتونصدم دووم بیارم و دلم براتون تنگ شد:)💜 واععععععع عاجیییی ی بار دیگح این حرفو بزنیح من میدونمو ط اصن یعنی چی:/💔 مح همه عاجیامو دوص دارم:)🌈✨ نرفتم هسدم نگران نباش💞😽
باوشع عسلم کامنت میدمح:)💚
منظورم هالزی بود کیبوردم عوض کرد😑
😹😹😹😹💔💔
عالی بود عاجی جونم 😻🍧
چالش:فکر کنم بچه هالزی دختر هست و وقتی بدنیا اومد مثل خالزی خیلی خوشگل هست🥺👑✨
مرصی عاجیح خوشملم😻
احتمالا همینطورح:)
ولی احتمال دارح پصرم باشح*-*
:) عالی بود اجیح :)
چیع خب چی بگم 😹😹
مرص عاجیح💞😽
هیچی نگو فقد بزا مح نگات کنم😹