5 سال پیش 6 اسلاید 111 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • واقعا که،،،،، متاسفم برای همشون

  • واقعا فاز آشنایی که هیت میدن رو نمیفهمم
    به قول خودت هر وقت تفاوت گریم با آرایش رو فهمیدن بیان ادعا کنن
    یا به قول مامانم اینا هیچ کارن کمپانی بهشون میگه چیکار کنن که میان هیت میدن
    در ضمن اونایی که میگن بی تی اس با گریم قشنگ برن تو گوگل بزنن بی تی اس بدون گریم تازه بدون گریم قشنگ ترم هستن😍😎

  • عاجی خوفی چه خبل؟؟
    چرا تست نمیسازی؟😢

    • سلام آجی
      ببخشی خیلی درگیر امتحانام😭
      ولی دوتا امتحان دیگه بیشتر نمونده

  • ........به نظرم اصلا یرامون مهم نباشه از هر 10 تا ادم...یه حیوون پیدا میشه که هیت بده(ببخشیدا😅)....برای همین اگه بخایم به تک تکشون اهمیت بدیم دیگه برای خودمون هیچی نمیمونه...
    و نتیجش میشه بی توجهی به بنگتن و....

    • خب حیواناتی که هیت میدن واقعا اونقدرام مهم نیستن ولی دیگه صبر حدی داره

    • فرزندم صبر کن تا خودشون از فرط هیت دادن بپوکن(به سبک شکسپیر خوانده شود😂)

  • عاجی میشی؟؟؟

  • میشه کپی کنم البته با ذکر پروفایلت♡

  • واقعا یه مشت نفهم ریختن تو دنیای مجازی
    اصن به شما چه مربوطه ما طرفدار چه گروهی هستیم؟
    اقای هیدن که گیف مستهجزن پخش میکنی زوره بیایم طرفدار تو بشیم؟طرفدار کسی که داره به خونواده دوممون بی احترامی میکنه؟؟
    همشون دختربچه ان؟تو که هنوز فرق دختروپسرو نمیفهمی چرا الکی لاف میزنی؟
    اره درست ما دختربچه ایم ولی عقل و شعورمون ۱۰۰ برابر بیشتر از شماست فهممون ۱۰۰ برابر بیشتر از شماست ما نسل سوخته ایم اره چون فهمیدیم همیشه جای اونی که پارتیش کلفته تو دنیا محفوظه و جای کسی که ی عمر تلاش کرده نامحفوض متاسفم.

    • واقعا حیف اسم انسان که رو همچین آدماییه😧

  • ببین مامانم میگه: بعضیها بجای اینکه خودش و برن بالا و بالاتر از بقیه باشن بقیه رو میخوان بکشم پایین تا خودشون بالاتر باشن کسایی که اینارو گفتم و این کارها کردن همونهایی هستن که خودشون نمیدن بالا بقیه رو میکشن پایین واقعا تاسف داره چنین آدمهای وجود دارن

  • واقعا متاسفم براشون اونا نمیتونن برامون تصمیم بگیرن که تو طرفدار کی باشی یا نه
    با اینکه آرمی نیستم ولی به این سطح از شعور و فرهنگ این آدما تاسف میخورم

  • سيلام عاج وقت نميكنم داستان بزنم ولي يك تست سأختم با اون يكي اكانتم كه ٣٣ تا از عكساي كمياب و خيلي قشنگه هوسوك رو گذاشتم و چون تا شنبه با اين اكانتم نميدونم منتشر ميشه يا نه
    ولي اگه منتشر شد خبرت ميكنم امتحانا هم كه تموم شد داستان تك پارتي هوسوك رو هم برات مينويسم
    الان شد ٢ تا كادو😘😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.