این تست راجب آموزش حرفه ای پیانو کلاسیک هست...اگر دوست داری یاد بگیری تست رو از دست نده.
سلام👋...حالتون چطوره؟من ۸ سال سابقه نوازندگی پیانو کلاسیک دارم و ۳ سال سابقه نوازندگی ویولن کلاسیک...و گفتن بیام به شما هم یاد بدم❤️...پارت های بعد رو حتما ببینید...این پارت اول نیست...پارت اول اسمش هست آموزش پیانو کلاسیک پارت ۱...سعی میکنم کامل و جامع یاد بدم...سوالات همشون ۱۰ امتیازیه نگران امتیاز نباشید...راستی این اولین تستمه ممنون میشم لایک کنید و کامنتای خوشگل بزارید و حتما دنبالم کنید💗مرسی از همتون
موسیقی کلاسیک به موسیقی ایرانی خیلی فرق میکنه.موسیقی ایرانی تا اونجایی که شنیدم بیشتر دستگاه داره که در موسیقی کلاسیک بهش میگیم گام.و حتی حس و حال این دو نوع موسیقی هم متفاوت هست.به موسیقی ایرانی،موسیقی شرقی و به موسیقی کلاسیک،موسیقی غربی میگویند.
همتون اسم بتهوون رو شنیدید درسته؟ایشون یکی از بزرگترین آهنگسازان جهان هست که در سن جوانی ناشنوا شده.ولی از اونجایی که صدای نت ها رو توی ذهنش داشته تونسته کلی قطعه بنویسه راستی یادتون باشه به موسیقی کلاسیک هیچوقت نگید آهنگ😐باید بگید قطعه😄
یادگیری هر سازی بهخصوص ساز از موسیقی غربی،نیاز به تمرین و تکرار خیلی زیاد داره.من خودم حداقل روزی ۸ ساعت تمرین پیانو رو دارم یا حتی ویولن که تازه شروع کردم روزی حداقل ۲ ساعت؛سعی کنید تمرین خیلی زیاد داشته باشید.
برای تهیه ساز بهتره از همون اول پیانوی آکوستیک مدل دیواری بخرید که گوشتون کامل بعش عادت کنه.یا به عقیده خیلی ها اول با دیجیتال راه بیفتید بعد چند سال اکوستیک کنید.مدل آکوستیک گرند برای شروع خیلی مناسب نیست چون باعث میشه کمی و زیادی صدا(دینامیک)رو کمتر متوجه بشیم...ولی وقتی حرفه ای شدیم میتونیم گرند هم داشته باشیم..
اینا چیزایی بود که برای شروع باید میدونستید.برای ادامه آموزش برید پارت ۱ از تستم راضی بودید؟
لطفا ازم حمایت کنید🙏