۱_بیس صورت یونا کاملا یکدسته،اون خیلی پوستشو درخشان نمیکنه چونکه نمیخواد صورتش مصنوعی باشه و بزنه تو چشم مخاطب کرم پودرش نه خیلی ماته نه خیلی براق،سبک و تا حد متوسطه،اونطوری که دیده میشه،یونا حد وسط رو نگه میداره! کانسیلر رو روی تیرگی چشم یا اگر جوش ای چیزی زره بود روی قرمزی اون میزنه. پودر فیکس خیلی کم استفاده میشه،چونکه یونا نمیخواد بافت پوستش مصنوعی بشه! دلش هم نمیخواد میکاپش خراب بشه! پس حد وسط رو نگه میداره
۲_ابرو ابرو های یونا نسبتا صاف با قوس ملایمن رنگ ابروهاش،اگر توجه کنیم یک یا دو درجه روشن تر از موهات به هیچ وجه گوشه های ابروهاش رو تیز نمیکنه!و خطوط صافی داره
۳_ارایش چشم سایه هاش هلویی،رزگلد،پژ یا قهوه ای رو میبینیم روی قسمت پشت پلک سایه تیره نمیزنه،و فقط در گوشه بیرونی چشم استفاده میکنه گرادینت نرم و طبیعی خط چشم یونا خیلی نازکه،البته نه خیلی دنباله خط چشم هاش کوتاه و یکمی رو به بالاعه
۴_ایجو سال که مهم ترین بخششه زیر چشم با سایه روشن برجسته میشه کمی سایه قهوهای روشن زیر اون میزنه تا حجم طبیعی ای داشته باشه ۵_مژهها مژههای بلند و جدا از هم معمولا حالت دهی اش رو بالاعه یه وقتایی مژه مصنوعی خیلی طبیعی(مژه کم میار_)
۶_رژگونه از رنگهای صورتی ملایم، هلویی یا کورال استفاده میکنه روی مرکز گونه و کمی نزدیک بینی میزنه فینیش طبیعی و جوان داره
۷_هایلایتر و کانتور کانتور خیلی قوی نداره،فقط: یکم کانتور روی کنارههای بینی کانتور ظریف زیر استخون گونه هایلایت ملایم روی بینی و استخون گونه
۸_لب ها ابن بخش از امضاهای میکاپه: گرادینت لیپ مرکز لب رنگ پررنگتر از بقیه جاها اطراف لب محوتر از بقیه جاها
رنگ هایی که خیلی استفاده میشه و پر کاره: رز صورتی کورال قرمز گیلاسی موو (Mauve) ملایم لب ها یکم براقه و کامل مات نیست
تفاوت میکاپ یونا با بقیه آیدل ها: چشمهاش بزرگتر و بازتر نشون داده میشه کانتور کمتره تمرکز روی پوست شفاف و لبهای گرادینتیه رنگهای گرم (هلویی و کورال) بیشتر از رنگهای سرد و بی روح استفاده میشه
استایل کلی یونا: بیس یکم درخشان سایه هلویی-قهوهای روشن خط چشم نازک با دنباله کوتاه ایجیو سال ظریف رژگونه هلویی
**گرادیانی (Gradient Lips)** یه سبک آرایش لبه که توی میکاپ کرهای خیلی محبوبه. به جای اینکه کل لب یک رنگ باشه، **وسط لبها پررنگتره و هرچی به لبهها نزدیک میشی رنگ محوتر میشه.** این باعث میشه لبها طبیعیتر، نرمتر و کمی کوچیکتر و عروسکی به نظر برسن. تقریباً این شکلیه: 💋 **رژ لب معمولی:** ``` ████████ ████████ ``` 💋 **لب گرادیانی:** ``` ░▒▓█▓▒░ ░▒▓█▓▒░ ``` مراحل ساده: 1. روی لب کانسیلر یا کرمپودر خیلی کم بزن. 2. تینت یا رژ لب رو فقط وسط لب بالا و پایین بزن. 3. با انگشت یا براش رنگ رو به اطراف محو کن. 4. اگه خواستی، کمی گلاس وسط لب بزن. این مدل لب رو زیاد روی اعضای ITZY، IVE و NewJeans میبینی.
ایجو سال هم همون چیزیه که داخل میکاپ های کره ای میبینید و بیشتر به سایه و میکاپ چشم ربط داره💞
نخست؟
پست آخرم لایک شه؟
پستت مهشر بود🛐✨