3 روز پیش 40 اسلاید 564 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • عالی بوددد🛐
    زندگی بدون او؟!(بررسی)
    پین؟

  • خیلی قشنگ بود دستت😭💘
    هورااا گروهه جدید هنوز اسمشون رو بلد نیستم ولی دومین کسی که معرفی کردی خیلی بهم حسه خوبی داد😭

  • قیافه و ظاهر ایدل های کیپاپ اورجینال تره نسبت به ایدل های سیپاپ اما از لحاظ صدا و اجرا واقعا خوبن و چیزی از ایدل های کره کم ندارن حیفه که زیاد دیده نمیشن مثلا ژائو لوسی بیشتر بازیگری میکنه ولی خوانندگی و اهنگ هاش😍

    • اره درست میگی ولی راجب فیسشون کلا چینیا عروسکی ترن🫶🏻

  • حالا چه عیبی داره ی مطلبی رو از ی منبع اورده

    انگار همه از مغز متفکر کمک میگیرن

    • 🫶🏻🫶🏻

    • بحث مغز متفکر نیست توی سیپاپ اگه بخوای سیپاپر باشی باید حداقل یزره تلفظ چینی و پین ین بلد باشی وگرنه تلفظ اسم ایدلا کاملا غلط میشه و صد درجه فرق میکنه چون خود ایدل هم که بخواد تلفظ کنه باز یادگیریش سخت میشه منبع ها هم معمولا ترجمه متن انگلیسی رو به فارسی میدن که اونم باز تا یه حدی غلط میشه
      منم قصدم بی احترامی یا چیزی نبود و خودمم یکم فقط چینی بلدم و برای دونستن بقیه گفتم چون اگه کسی ندونه تا مدتها ممکنه اشتباه اسمارو حفظ کنه (من حدود دوساله سیپاپرم و اولش نمیدونستم و این مشکلو داشتم)

    • میدونم بله حق با شماست دوست عزیز❤

      منظورم اینه اخه همه گفتن راستش خیلی زورم میگیره در برابر این اخه جای حمایت هی ایراد توش هس نه فقط اینجا کلن

      و اینکه ایراد الکیی گرفتن وگرنه اگر درجهت آگاهی باشه که بهتر ❤❤

    • شما قصد آگاهی رسوندن بود بی احترامی چیه دیگه🦋🕊💚

  • اون میشه ما جیاچی q توی زبان چینی صدای چ میده

  • چین به مراتب جذاب تره حداقل شخصیت آیدل‌ها واقعی تره

    • هم کیپاپ و هم سیپاپ بدی ها و خوبیای خودشونو دارن😭

    • بله می‌دونم اما به نظرم به این لحاظ چین بهتره

  • عالی بود خانومییی
    یکی از یکی دیگه خوشگل تررر😭

  • وای سیپاپر شدم مرسی😭😭😭
    اینا چقد قندن کمک😭😭😭😭

  • سی پاپ همون پاپ چینیه آره؟

  • عالی بود خسته نباشییی
    فن یه گروپ جدید شدم هورااا💞😝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.