"با یه کاپ کیک توتفرنگی چطورین؟ برین مدادرنگیهاتون رو بیارین که قراره باهم کاپ کیک بکشیم. راستی، اگه دوست داشتین به قسمت قبل (لب) سر بزنین!
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی خوب بود ฅ^•ﻌ•^ฅ
پرفکتو
عیخداااااسممیمینعنعنفنسن😭
چقدر هنرمندد😭💞
عااااااالی بود 👏🏼👏🏼
لایق لایک بیشتری بود
من تو حوزه نقاشی خنگ واقعیم
نه واقعا اینجوری نیست،،
فقط مهمه که مرحله به مرحله پیش بری و اگه به نقاشی علاقه داری زیاد تمرین کنی
اوکی به هر حال معلم قشنگم اینو میگه باید مرحله به مرحله پیش برم
باشه قشنگم نقاشیت عالیه 🛐❤🔥
عالیییییی بود مثل خودت حتما ادامه بده !
عالی
ناظر
ممنونم،، خیلی سریع منتشر شد
قربونت💚
به بهه