سلام سلام❕خب توی این پست میخوام رابطه بدی که ایدلا و برند ها دارن و بخاطرش ایدل ها اسیب میبینن رو بگم. اگر که بنظرتون محتواش غلط یا بده بهم بگین. لطفا حمایت کنین دستم شکسته هه هه. بوس بهتون بیاین شروع کنیم🤭
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فرصت
عالی بود 🌱
راستش به نحوی زیر فشار هم هستی نمیتونی از برندی که واقعا ازش رضایت داری استفاده کنی چون اون برند رقیب برندیه که تو سفیرشی رو مخه👺
اره اره درسته
عالیی بود خانومی🤭😝
قربونت برم زن مثل خودت بوس بوس 🤗💝
👾عالیییی👾
مرسیییی
عالی بود بانووو🛐🛐🛐
مرسی قشنگم بوس بهتتت
خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
+پستت محتواش جدید بود، افرین به دیدگاه و فکرت. لذت بردم💁🏼♀
ممنونم، وای مرسی قشنگم خوشحالم لذت بردی 💝
خواهش میکنم خوشگلم💘
۵ ۶ ۷ ، you ate 🔥
بوس بهت قربونت بشم
کاورش محتواش همچیش شاهکار بود 😭
وای زن ذوق کردم مرسییی
چقدر ناری تو آخه دختر
مثل خودتتت
اسلی کردی دختر خانومی 😝
وای قربونت برم زننن
نه حیفی دختررر
نوچ نیستم برا شمااا
نه هستیی رو حرفم حرف نزن 😭
عالییی بوددد، هم محتوا هم کاور و هم ادیتتت🛐
وای عزیزم مرسیییی مثل خودت بود دیگههه