واقعا کم کم دارم از چت جی پی تی نا امید میشم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
واقعا کم کم دارم از چت جی پی تی نا امید میشم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میگم اگه هنوز دوست داری میشه دوباره دوست شیم؟
من دوست دارم ولی فک نکنم زیاد مشتاق باشی دوباره باهام دوست بشی 💔
نه دوست دارم🌝 البته اگه خودت هم دوست داشته باشی
اگه نمیخوای جوابمو بدی درکت میکنم..
چطوری ازم ناراحتی؟
نه خب ناراحت نیستم بالاخره حتما من باهات بد رفتار بودم که توهم اونکارو کردی
خداروشکر که ناراحت نیستییی😭🙏
نههه تو باهم بد رفتار نکردییی
بعد چند وقت سلام..
چه عجب
بلاخرههه😭😭🙏🙏🙏
دلیل افتادن همه دانش اموزان🥰💔
😂😂😂😂
حیف دیپ سیک جونم نیس اینا چیه ازش استفاده میکنین
واللا🙄😏
واقعا علم داره پسرفت میکنه-
هوش مصنوعی هم هوش مصنوعی های قدیم
😂😂😂
بعد خیلی سال پیش نمیدونم جام جهانیه سالی بود که برزیل میزبان بود و با ایتالیا مسابقه داشت ایتالیا 7. 1 برد. و آخرشم برنده ی جان جهانی شد ولی حالا نمیزارن بیاد...
چرا نمیزارنن بیاد 😬
باید تو انتخابی جام جهانی بازی هایش رو ببره که بیاد 😂
آره ولی آخه یه تیم ناشناخته اومده ولی ایتالیا نه این خیلی عجیبه
آخرشم 7 _1 باختن از آلمانیها