درود بر دوست داران همیشگی یوسین! این تست هم راجب اداب معاشرته و هم اینه که با اینکارا میتونید حداقل با اوضاع تستچی کنار بیاید و با کاربرا مشکلی پیش نیاد.بزن بریممم.
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
توضیح اسلاید چهار:
منظورم از اتتقاد اینه اگه تستت بی محتوا یا چیزی باشه که کاربرا توی تستت بگن این اشتباهو جبران کن یا دیگه تکرارش نکن شما با ادبانه قبولش کنین نه اینکه بگید خوب کردم اونو تستم گذاشتم..منظور از اتتقاد این بود!
عالیی💕
متشکرممم
عالی بوددد
منکه تقریبا یه ساله پست نساختم
بخوام بسازمم نمیدونم چطور بسازممم
وا من خودم یه سال نساختم امسال ساختم تو هم بسازی میفهمی
بینظیر
تشکر
والا من فکر کنم همون لحظه که اومدم یه تست درباره چقدر... رو میشناسی ساختم و ترندو شروع کردم
بچه ها توبه توبه🗿🗿🗿
یاخدا چچچ
خیلی عالی بودد🔥👏🏻
متشکرممممم
یک سوال: ساختن پستایی درباره وایب کاربرا و امثالهم تکراری محسوب نمیشند؟🌚
چرا میشن تازگیا خیلی دیده میشه و هروقت میبینی چند نفر ساختن به جای وایب یه چیز قشنگتری و خلاقانه ای درباره کاربرا بسازی قشنگ تر میشه
خیلی خوب شده
متشکرمم
چه حقیقت
عالی
وای یه لحظه برای اسلاید ۲ کپ کردم بعد بقیه متن رو که خوندم فهمیدم چی به چیه...
وای