1 هفته پیش 30 اسلاید 342 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • به خدا سوال بود غلط املایی نوشتم داشتم خیر سرم راهنمایی میگرفتم

  • برات متاسفم اگه میبینی اونا به خاطر علایق باهات اینجوری می‌کنند بدون دوستای واقعیت نیستن دوستای واقعی به علایق دیوری اهمیت میدن و احترام میذارن

    • عزیزم من چیزی نگفتم که.
      گفتم اگه سیمی نباشه بهتره، که اونم کاملا با خودته! کاملا هم نظر خودمه هرکی نظر خودشو داره. من چون شما پرسیدی اینو گفتم، وگرنه اصلا فرقی نمیکنه. اگه سیمی نباشه یا باشه هیچ فرقی نداره. حتی شما گفتی فرق نقطه دار و خطی چه فرقی داره، من بازم میگم فرقی نمیکنه. اگه میخوتی ژورنال درست کنی، کافیه یه دفتر به سلیقه ی خودت برداری بعد توش ژورنال انجام بدی.

  • واقعا فرق سیمی و غیر شیمی‌ مگه چیه و نباید حتما نقطه ای باشه و اینکه چند برگ باشه

  • میگم حتما برای بولت ژورنال باید دفتر مخصوص بخریم

    • نه اصلا فرقی نداره
      ولی بهتره سیم نداشته باشه، ولی باز سلیقه ی خودته

  • امم.....من که یا تو گوشیم یا تو حموم🤓🤓

  • اهم نمیشه هیچ کاری نکرد آخرش یا نفس میکشی یا نشستی یا وایستادی اکه بمی*ری هم بازم داری کار انجام میدی :/
    بعد اینجا بندر داش من😂پنجره باز کنم کوجه سوخاری میشم😛🎀😂

  • ایده ی خوبی بودددد
    عالی بود
    و اس آخر
    در حین انجام همه ی این کار ها از خودت عکس بگیر اگه میخوای
    و پاکشون نکن

  • الان انقدری حوصلم سر رفته که دوست دارم برم سر کلاس ریاضی و فیزیک سر این که چرا من از معلما سوال میپرسم بچه ها روم بریزن و کتکم بزنن🥲🥲
    ولی سال آخر بود...
    نهم...

    • الهییییی
      خیلی حس بدیه
      ناراحت نباش
      هنوز میتونی بری تو گروه دوست هاتون و باهم خاطراتتون رو مرور کنید

    • کسی دوسم نداره🙂
      اونا از من بدشون میاد چون خیلی ریاضی و فیزیک دوست دارم و بعضی وقتا به خاطر سوالایی که خیلی کنجکاوم بدونم و میپرسم باعث میشه ۱ صفحه جزوه بنویسن
      تنها حالتی که بهم توجه میکردن همین بود که گذشت
      حتی شکنجه هاشونم برام قشنگه...🙂💟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.