تابحال شده یه جوری حوصلت سر رفته باشه که فکر کنی هیچ کاری واسه انجام دادن نیست؟ خب این پست کمک میکنه که حوصلت سر جاش بیاد! بریمممم
۱- اتاقتو تمیز کن. حتی شده برای ۱۰ دقیقه. این کار کمک میکنه هم خودت شاداب بشی هم اتاقت تمیز تر بشه!
یه دوش آب گرم یا آب سرد بگیر. هم باعث میشه انرژی بگیری هم سلامت باشی💧
۳-اگه علاقه داری میتونی روتین مو یا پوست هم انجام بدی که برای سلامت پوست و موت عالیه⭐
۴- پنجره رو باز کن یا توی بالکن بشین و از هوای آزاد بیرون لذت ببر🌤
یوگا انجام بده. اگه خسته ای عالیه که دوباره انرژی بگیری🎀
۶- برای خودت یه نوشیدنی خنک درست کن یا اگه دوست نداری آب بخور، الان تابستونه و نوشیدنی خنک خیلی بهت کمک میکنه🧊
۷- بخواب! اگه واقعا خسته ای بگیر بخواب، هیچ مانعی وجود نداره!⚡
گالری گوشیتو مرتب کن. بعضی وقتا اگه یکم بچرخی تو گالریت، ممکنه با کلی عکس به درد نخور مواجه بشی که با پاک کردنشون برات جا آزاد میشه.🌌
اَپ ها و اپلیکیشن هایی که دیگه مورد استفادت نیستن رو پاک کن و برای گوشیت جا باز کن🌟
یه لیست انجام کار ها یا همون To do list درست کن برای فردا که با برنامه پیش بری.❄
پلنر/ژورنال درست کن. بعدا ازم تشکر میکنی، خیلی حال میده. برای پیدا کردن ایده هم میتونی تو تستچی، پینترست یا گوگل سرچ کنی.🌠
میز کارتو تمیز کن/دیزاین کن. هم باعث میشه اتاقت تمیز باشه هم اگه دیزاینش میکنی بهت انگیزه میده چون یه طرح جدیده. میتونی از پینترست ایده بگیری.
برای هفته ی آینده برنامه ریزی کن.🌈
با دوستت چت کن، اگه اونم حوصلش سر رفته باشه ممکنه با چت کردن با تو حالش بهتر بشه.⛄
نقاشی بکش/طراحی کن. الان که بی حوصله ای خیلی هم قشنگ از آب درمیاد. میتونی از پینترست ایده بگیری🪐
هر چی تو ذهنته خالی کن رو کاغذ. بعدا ازش استفاده میکنی🌷
برای خودت تابلو درست کن. این تابلو میتونه نقاشی باشه، کلاژ باشه، آلبوم عکس باشه، کاردستی باشه،..... همچی میتونه باشه، فقط خلاق باش💌
عکس هاتو ادیت کن. فیلتر بنداز، کراپ کن، هر کاری میخوای بکن. اگه اَپ ادیت نداری، میتونی تو گالری هم انجامش بدی💥
چیزمیز اختراع کن. اگه وسایلشو نداشتی توی کاغد بنویس تا یادت نره⚘
دکوراسیون اتاقتو عوض کن، بعدا ازم تشکر میکنی🌸
فیلم ببین. میتونی خوراکی هم آماده کنی تا یه لحظه ی به یادموندنی داشته باشی🌺
آهنگ گوش بده. روحیت کامل عوض میشه و انرژی میگیری🐚
برو تو یوتیوب/پینترست بچرخ، شاید چنتا ایده به سرت زد🍪
کتاب بخون. روحیت به طور کلی عوض میشه و رفرش میشی☁️
جعبه ی یادگاری درست کن🌙
اگه شرایطشو داری برو و پیاده روی کن🌏
برای خودت خوراکی درست کن، چرا که نه؟🍭
گل هارو آب بده. خوشت میاد🌹
اگه حیوون خونگی داری یکم با اون وقت بگذرون🐕🐈
اخری.... برای ۱۰ دقیقه بشین یه جا و هیچ کاری نکن!🌳
به خدا سوال بود غلط املایی نوشتم داشتم خیر سرم راهنمایی میگرفتم
برات متاسفم اگه میبینی اونا به خاطر علایق باهات اینجوری میکنند بدون دوستای واقعیت نیستن دوستای واقعی به علایق دیوری اهمیت میدن و احترام میذارن
عزیزم من چیزی نگفتم که.
گفتم اگه سیمی نباشه بهتره، که اونم کاملا با خودته! کاملا هم نظر خودمه هرکی نظر خودشو داره. من چون شما پرسیدی اینو گفتم، وگرنه اصلا فرقی نمیکنه. اگه سیمی نباشه یا باشه هیچ فرقی نداره. حتی شما گفتی فرق نقطه دار و خطی چه فرقی داره، من بازم میگم فرقی نمیکنه. اگه میخوتی ژورنال درست کنی، کافیه یه دفتر به سلیقه ی خودت برداری بعد توش ژورنال انجام بدی.
واقعا فرق سیمی و غیر شیمی مگه چیه و نباید حتما نقطه ای باشه و اینکه چند برگ باشه
میگم حتما برای بولت ژورنال باید دفتر مخصوص بخریم
نه اصلا فرقی نداره
ولی بهتره سیم نداشته باشه، ولی باز سلیقه ی خودته
امم.....من که یا تو گوشیم یا تو حموم🤓🤓
اهم نمیشه هیچ کاری نکرد آخرش یا نفس میکشی یا نشستی یا وایستادی اکه بمی*ری هم بازم داری کار انجام میدی :/
بعد اینجا بندر داش من😂پنجره باز کنم کوجه سوخاری میشم😛🎀😂
ایده ی خوبی بودددد
عالی بود
و اس آخر
در حین انجام همه ی این کار ها از خودت عکس بگیر اگه میخوای
و پاکشون نکن
الان انقدری حوصلم سر رفته که دوست دارم برم سر کلاس ریاضی و فیزیک سر این که چرا من از معلما سوال میپرسم بچه ها روم بریزن و کتکم بزنن🥲🥲
ولی سال آخر بود...
نهم...
الهییییی
خیلی حس بدیه
ناراحت نباش
هنوز میتونی بری تو گروه دوست هاتون و باهم خاطراتتون رو مرور کنید
کسی دوسم نداره🙂
اونا از من بدشون میاد چون خیلی ریاضی و فیزیک دوست دارم و بعضی وقتا به خاطر سوالایی که خیلی کنجکاوم بدونم و میپرسم باعث میشه ۱ صفحه جزوه بنویسن
تنها حالتی که بهم توجه میکردن همین بود که گذشت
حتی شکنجه هاشونم برام قشنگه...🙂💟