درودد دوستانن! حالتون چطوره؟ خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ امروز هم اومدم با یه پست متفاوت قراره توی این پست خاطرات شما رو بخونیم و بهش نظر بدیم و شما هم نظری دارید نسبت به خاطره توی کامنت ها بگید و اینکه قراره توی آخرین ماه هر فصل یک اسلایس بزارم با همین موضوع مثلا خاطرات سم توی پاییز/تابستون و بعد باهاش پست ساخته میشه بریم برای ادامه پستت
29 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حالا که اینجوریه منم میگم
داشتیم شام میخوردیم پسرعموم که خیلی کوچولوئه گفت میخوام بابارو با غذا درست کنم
بعد از درست کردنش پسرعمم گفت خب حالا بابارو بخور
کوچولوئه یهو گفت اوه مایییی گااادددد چه بابایییی!!(منظورش غذا بود)
بعد هی داشتن بهش میگفتن بابارو بخور قد بلند شی💔
خواست خواهرمو درست کنه
اون یکی پسرعمم برداشت به خواهرم گفت مگه چقد ملاتت کمه که اینقد داره با سالاد درستت میکنه؟💔🥀🥀🥀
یذره دیر تر چالشو میزاشتی بیشترم میشد💔🥀
ولی خیلی باحال بود دمت گرم
بعد از اون اتفاق،، میکروفونش ، میکروفون قبل نشد 😢🥺
ماشالله 🤌
حاجی دست مریزاد 👏😎
من دیشب با دوستام به مناسب اومدن برنامه های امتحانی (دوازدهم ) رفتیم کافه
بعد تو کافه یکی که با یکی از دوستام در.اما داشته از قبل نگو گارسون اونجا شده😂😂😂 هیچی دیگه کل تایم کافه به تا.کسیک بازی های دوست گرامی ختم شد
بعدم رفتیم یکم راه بریم تو پارک یه مرده گنده همسن پدر حرف .... زد ما هم گفتیم بسم الله رحمن رحیم .................................فی امان الله😂😂😂😂
وای حاجی چهارباغ بدون خانواده رفتن از فیلم ترسناک ترسناک تره😂😂😂
وایییی منم بودم
البتههه که بودی خاطره ات رو گذاشته بودی دیگه🙏🏻🙏🏻
گیگیلیلی خیلی خوب بود
مچکرممم
وای محشر بوووود واقعا اینکه همه ی کاربر هارو گذاشتی و اختصاصی زیرشون توییت نوشتی حرف نداره
واقعا خسته نباشی فرشته✨💘😭
ممنونم ازت😭🙏🏻
عالی بود 😂
🙏🏻🙏🏻🙏🏻