سلام گوگولیا امروز میخوایم با هم یه دسر خوشمزه به اسم تیرامیسو رو درست کنیم؛ اینم بگم علاوه بر این که طعمش نظیر نداره در عین حال خیلی هم سادست پس بزن بریمم.
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یه چیز بگم امیدوارم ناراحت نشی ولی من این پیتو یه ماه پیش ساختم کپی نیست ولی امیدوارم سری بعدی بتونی ایده های جدید و جذاب بدی
نه عزیزم مشکلی نیست منم این رسپیو از اینترنت گرفتم (سایت پاپیون) و تمام عکسایی که ادیت زدم رو از پینترست تهیش میکنم؛ و چیزایی رو که خودم امتحانشون کردم و خوردم و خوشم امده رو به اشتراک میذارم؛ هر چند خودتم بهتر از من میدونی که ایده برای پست زیاده؛ بازم شرمنده اگه بهتون برخورد🫶🏻
نه عزیزم ناراحتی نیست اتفاقا خوشحالم چند نفر به جز من تو دسته آشپزی چیزی جز نودل میزارن😅
وای اگه وقت کردم حتما باید درست کنممم
پست عالی بود 🎀
ممنون