آن چایلد گرل گروپ نسل پنج high up entertainment هستند که چند ماه پیش دبیو کردن.
آن چایلد گرل گروپ نسل پنج high up entertainment هستند که 21 آپریل 2026 با سینگل دیجیتال we are UNCHILD دبیو کردن🎈 اعضای این گروه یِئون، هیکی،اکو، تینا، ایوان و هائون هستند🎈 اسم فندوم شون چاچا هستش 🎈 در ادامه با اعضای این گروه آشنا میشید🎂 در ادامه با بیوگرافی تکی اعضا آشنا میشید
یئون(yeeun) متولد 21 دسامبر 2006 در پاجوی کره جنوبی هستش. 19 سالشه و تو گروه لید وکالیست ، ویژوال و سنتر هستش. ایموجیش♠️این هستش. فکت های یئون _ شرکت کننده ی i_land 2 بوده و از اونموقع محبوبیت خودش رو داشته. _از حشرات و تنهایی خوشش نمیاد. _ به صادق بودنش معروفه. _ نیک نیماش yen و yeejun هستن. _از نظر بعضی از فندوم وقتی میخنده شبیه مینا توایس میشه.
هیکی(Heekie) متولد 17 مارچ 2007 در نامسون دانگ کره جنوبی هستش. 19 سالشه و توی گروه لیدر و مین رپره. فکت های هیکی _قبلا توی وایجی و سورس موزیک کارآموز بوده. _دانش آموز دِف دنس آکادمی بوده. _یه عالمه آرزو داره که یکیش بردن rookie of the year awards هستش. _از بادمجون و فیلم ترسناک بدش میاد. _نیک نیماش هیکی هیکی و بیونسینگ و... هستن.
اکو(Ako) متولد 18 جولای 2008 در فوکواکا ی ژاپن هستش.17 سالشه و تو گروه ساب وکالیست عه. فکت های اکو _قبلا تو سورس موزیک بوده. _از جاهای مرتفع،حشرات و تکرار کردن یه چیز بدش میاد. _تفریحش خوردن،دیدن انیمه،پیاده روی وقتی که آهنگ گوش میده و در آوردن قیافه های خنده داره. _نیک نیماش اکو چان،ایکو و لی اکو هستن.
ایوان(evon) متولد 11 جولای 2008 در گواناک گو کره جنوبی هستش.17 سالشه و توی گروه مین وکالیست عه. فکت های ایوان _دانش آموز دِف دنس آکادمی بوده. _سرگرمی هاش خوندن،خوابیدن و خندیدن عه. _غذای مورد علاقش نون نمکی ،برنج عسلی و... هستن. _نیک نیمش وونی عه. _اسم واقعیش لی جیمین هستش.
تینا(Tina) متولد 9 مارچ 2008 در بیجینگ چین هستش.18 سالشه و توی گروه لید دنسر ، ساب وکالیست و ویژوال عه. فکت های تینا _رنگ مورد علاقش آبی عه. _نقطه قوت هاش صداش و چشماش هستن. _قبلا تو Chuang Asia بوده.
هائون(haeun) متولد 16 ژانویه 2009 در داگو کره جنوبی هستش.17 سالشه و توی گروه مین دنسر و مکنه هستش. فکت های هائون _از حشرات ،سواری های شهر بازی و انجام ندادن هیچ کاری بدش میاد. _گروه مورد علاقش بی تی اس هستش. _نیک نیماش هیانگانی، پاپی،کت و... هستن. _قبلا تو اس ام کارآموز بوده و قرار بوده با هارتس 2 هارتس دبیو کنه. _قبل از کارآموز شدن اینفلوئنسر بوده.
گروه پر انرژی ای باید باشن
حس میکنم موفقیت های بزرگی دارن
اره الان هم سینگل شون آن چایلد تو اسپاتیفای 10 میلیون بازدید داشته
خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
+توی اسلاید ۳ بادمجونو نامجون خوندم🤣 فکر کردم گفته از نامجون بدم میاد☹🤣💁🏼♀
مرسییی
چقدر خوشگل و نینی ان🤓✨
اره🌚
اکو خیلی نازه😭
وای ارهههه😭
هائون همون دختر بچه هست که قدیم خیلی ویدیو ازش بود مراسم ماما هم رفته بود جلو ایدلا اجرا داشت
با مومولند هم اجرا کرده بود
زدی تو هدف 🙃
چقدر خوشگلننننن😭😭😭😭😭
😭
چقدر نازنازی هستن اینا💘😭
خیلییییی