2 هفته پیش 8 اسلاید 346 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • یه سئوال اینکه میگن مصاحبه منظورشون چیه؟

  • دوستان لطفا برای من هم دعا کنید چند روز دیگه آزمون دارم : ) 💚

  • وای منم ۶ روز دیگه ازمون دارم😭😭
    دارم از استرس منفجر میشم🥰
    سمپادیوم رو تاحالا دوبار زدم و بار دوم تحلیل نکردم فقس بار اول تحلیل کردم و تو دفترم نوشتم ولی دوبار زدم...
    و کتاب تستونامی و اون هوش کلامی مهر و ماه و هوش فرازمینی ET رو نخوندم رسما جویدم😃
    دونا هم دفترچه نکته نویسی دارم ...
    یکم زیاده روی کردم ولی اخه من هیچچچ سهمیه و اینا ندارم و خوب از همکلاسیام توی کلاس تیزهوشانم میپرسم همه میگن من سهمیه فلان دارم من سهمیه اینو دارم اونو دارم همه یه سهمیه ای دارننننننن💔

    • من خودمم ازمون داشتم دفترچه اول خیلی سخت بود ۲۵ تا جواب دادم ولی هرچی دفترچه اول سخت بود دومی اسون بود برای تو هم سخت بود؟ اخه تو حوزه ما همه اینو قبول داشتن خیلیا هم گریه کردن و استفراغ چطوری بود برای شما ؟ موفق باشی

    • دفترچه اول به نطر من نسبت به ازمون شبیه ساز هایی که داده بودم ساده تر بود ولی بازم سخت بود و خیلیا رو نزدم ولی فکر بیشتر از ۱۰ تا🙁
      اره مال ما هم خیلیا گریه کردن خیلیییییییی

    • اره دفترچه دوم خیلی ساده. بود ولی اخری حدودا ۵ تا یا کمتر رو نزدم وقتم تموم شد🥴

  • من دارم برا امسال میخونم۷ روز تا ازمون موندههه

    • واقعا از ته دلم برات ارزو میکنم قبول شی تو این چند روز بیشتر سرعت دقت تمرین کن با تو دفترچه اول برو سوالای استعداد تحلیلیه کنکور فرهنگیان رو بخون و تست بزن چون سازمان سنجش طرحشون میکنه امسال مسئول طرح سازمان سنجشه

  • میتونم بپرسم نهم به دهم ازمون دادی؟ چطور بود؟ درباره چی بود؟ ربطی به رشته ای که میخوای بری داره؟

    • نه ببخشید نهم به دهم ازمون ندادم 😭🥰

  • من برای اونایی که دو هفته ی دیگه قرار بود امتحان بدن استرس دارم،
    امیدوارم خوب بدن.
    بعضی جاها میگن امسال سطح آزمون متوسط رو به پایینه پس باید تلاش بیشتری کنید چون اگه آزمون آسون باشه برای همه آسونه بنابراین خیلی بخونید که چند تا از سوال سختارو هم بتونین حل کنین که بهتر باشه و ترازتون از بقیه بره بالاتر.
    استرس هم نگیرید.

    • ادم خوبی هستی قشنگم
      ممنونم. برای نظرت

  • فقط عکس اسلاید ۳🤣🤣🤣

  • منم پایه ششم که بودم آزمون دادم
    ولی خب نرفتم
    قبول هم نشدین فدای یه تار موهاتون

  • نمیدونم هفتم چطور بدون سهمیه نمونه رو قبول شدم کلا شانسی بود امسالو هرکیو مبینم میگه سهمیه دارم اصلا عالی

  • خسته نباشی خوب بود جدی
    فقط این که میگم نظر خودمه ببینید هرکسی یه تعدادی کتاب که به نظرش خوبن معرفی می کنه و درنهایت شما یا می مونید بین کلی کتاب که الان کدومو بخرم چی بهتره یا همرو می گیرید و نمی دونید چیکار کنید و مدام گیج می شید
    اینکه آدم از کتابای مختلف تست بزنه خوبه چون با چند سبک سوال اشنا میشه، ولی راستش اگر مثلا دوتا کتاب بخونید ولی قشنگ وقت بذارید و کامل یادش بگیرید به مراتب خیلی بیشتر تاثیر داره تا حالا ۵ تا کتاب بخونید اما سرسری باشه و مخصوصا تحلیل سوالایی که اشتباه زدین اینا خیلی مهمه

    • اره باهات موافقم
      ممنون برای نظرت قشنگم 🥰

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.