ممنون که پست من رو انتخاب کردین🎀 بریم ادامه؟✨️
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ممنون که پست من رو انتخاب کردین🎀 بریم ادامه؟✨️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
صد بار کاورم رو تغییر دادم-
ولی احتمالا دیگه همین بمونه تا چند وقت
منم چون درسخونم و سلیقم عجیبه یا تهمت میزنن یا مسخره میکنن یبارم اینجوری بود یه اکیپ از دفتر باند اوردن مدیر گفت تا زنگ تفریح اجازه میدم تو کلاستون باشه زنگ فناوری بود بعد زنگ تفریح اونا که نبرده بودن به دفتر همین که معلممون رفت صداشو اونقدر بلند کردن که کشور همسایه هم میشنید بعد مدیر فهمید هنوز تحویل ندادن اومد گرفت ما تو حیاط بودیم بعد من رفتم مداد بردارم هی نشستن مسخره کردن و تهمت زدن که اکیپ ما خبر برده اخرشم خب دعوای بدی شد بد چیه افتضاح بد تازه فقط واسه این تهمت زدن که با ما دعوا داشتن
پشمام منممم
چون درس خونم نمره هام خوبه دو تا چیز میگن
یکی تا امتحانی چیزی میشه میگن این همش درس داشته میخونده و خ.رخونی میکرده و فلان *همچنان تو خونه با لگد مجبورم میکنن درس بخونم*
و سر همین نمره هام اکثرا باهام مشکل دارن یا مسخره میکنن ، حالا هر وقت یکی گوشی ای لوازم ارایشی ای چیزی میاره مدرسه لو میره میگن تو گفتی یه بار اصلا خودم هم گوشی اوردما بعد میگن تو لو دادی ،اخه یکم فکر کن مگه کرم دارم خودمو لو بدم که ازم بگیرننن
روزگار ما هست دیگه...
بله دیگه
شدیدا صدای جنیس توی سرم میچرخه
اووووووه مااااااعااااای گااااااااااعااااااااد، چندلور بینگحع؟؟؟؟
واییی حققق😂😭
رو اعصاب بود ولی انصافا خیلی خوب می خندوند ادم رو😂☝🏻
مرا از این مدرسه نجات دهید.👺🙏🏼
(همه شون خود شیرین_)
اس چهار حلال اصن عالییی حققق
ممنوننن✨
چه پروفایل کیوتییی ، خودت درستش کردی تو گاچا؟
بله عزیزم🌸 مرسییی✨
عههههه مهم ترین چیز رو یادت رفت
: خانوممممممم مقنعت رو سرت کنننن😂😭
حرفای معلما:
اره-
اونایی که دقلک کلاسن و اونایی که به فکر همه هستن جز خودشون رو یادت رفت. اما خیلی حق گفتی😂
خوشحالم راضی بود✨
جا نشد دیگه-
بازم خیلی خوب بود دمت گرم
ممنوننن
وای بچه ها چاپلوس واقعا خوبه همه می شناسیدش ازش دوری می کنید اگه تو کلاستون جاسوس مخفی داشته باشید بدبختید
هر اتفاقی بیفته میره خبر میده و نمی تونید شناسایی بکنید
ما هم یکی داشتیم لومون میده ، اخرشم معلوم نشد کیه. بعد میگن من لوشون میدم🤡*خودمم گوشیم گرفتن*
می دونی منم چون بچه آروم و درسخونی بودم دو نفر بهم تهمت زدن
من ادم ارومیم نیستم تو رو مدیر معلم هم میرسم اگر خواستن سخت بگیرن بهمون و اینا ادم پرسروصداییم هستم نسبتا، ولی چون درس خونم همه تهمت میزنن...
من اصلا مثل تو نیستم خیلی رودربایستی دارم باهمه
هعی یادم افتاد باز
منم چون بچه اروم و ساکتی بودم بهم تهمت زده بودن
خیلییییی رومخه
اون اکیپی که انگار اومدن سالن مد (به قول مدیر راهنماییم)
اون داداشای گشنه ای که یه دور کیف همه بچه ها رو می گشتن ببینن غذا نداره
اون کلاسی که شر ترین بچه های مدرسه بودن و همه شیطنت ها از اونجا منشأ می گرفت
اون بچه هه که مامانش توی شورای مدرسست و پارتی داره
اونی که با معاونت/مدیر رفیقه و مدام بغلشون می پلکه
اون حرفه ایه که کارش با کامپیوتر خوب بود و خودش رو مهندس می دونست
اون کلاس شر کلاس ماس ،همه میشناسنمون
هیچوقت تو کلاس آرومی نبودم در طول دوران تحصیلم (به جز نهم و امسال)
۲ منمممم و ۴ منم رفیقمممم
عههه
والا ۲ منو رفیقم باهم ۴ هم باهم-
ممنون برای کامنتت🎀