سلامم سلامم بیاین ببینیم چقدر مودی ایم؟
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلامم سلامم بیاین ببینیم چقدر مودی ایم؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آقا من خردادیمااا
عه وا بد شد ک-
نه بابا اتفاقا بهترین دوستای من (شامل خودت) خردادیننننن. مودی بودن که بد نیست😔
اره الی پز نیست سبک زندگیه 😂🙃
بخدا😔
دوستان بنده خردادی هستم (مورس تر از ما خدایی کجا هست؟)
بابا انقدر بدم میاد به خردادی ها میگن مودییی
بدبخ خردادیااااا
ولی من جدی مودی ام (غلط املایی داشتم)
محض اطلاع بهترین دوست من خردادیه
خودم تیرم
بهترین دوست که یعنی دختر داییمه ولی از مامانم هم بهش بیشتر بهش اعتماد دارم (کاربر مروارید)
چه عالی خوشبحال خدا ازین فامیلا به ماهم بده-
عالییی بودددد
مرسیییی
لب مرزیاااا حواست باشههههه
شانس آوردی مودی نیستی مثل منه بدبخ-
اهم اره دیگه نانای نکن ولی گریه هم نکن-
مجموع امتیاز شما70 امتیاز
ولی تستت خیلی خوب بود امید وارم ویژه شه
وای مرسی گشنگگگگگ
لب مرزیاااا حواست باشههههه
شانس آوردی مودی نیستی مثل منه بدبخ-
اهم اره دیگه نانای نکن ولی گریه هم نکن-
مجموع امتیاز شما65 امتیاز
-------
اره من واقعا مودی نیستم
خوشبحال-
اهم مبارک
تو متعادلی پس خیلی نگران نباش و راحت به اخلاقت مغرور با-
مجموع امتیاز شما55 امتیاز
---
ادامش کو؟
اینا:
ش😂
آها مخم نکشید😂
تو متعادلی پس خیلی نگران نباش و راحت به اخلاقت مغرور با-
مجموع امتیاز شما60 امتیاز
حیح حیح
مبارکت باشه...
(چیزی نیست فقط ۱۰۰ امتیاز گرف-)
خیلی باحال بود.خسته نباشید🤗🍡
_______________________
لب مرزیاااا حواست باشههههه(🤭😂)
هووو مرسییییی گشنگگگ