چیبگمخودتونببینید 💞
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چیبگمخودتونببینید 💞
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از کجا مانهوا میخونی؟
سروش
وای عالییییی بودددد
مانهوا b ال میتونی معرفی کنی بهممم؟😀💞
اگه تازه شروع به خوندن کردی پسر صدفی و جینکس بهترینن
جینکس و خوندم پسر صدفی هم میخوام بخونم دیگه نداری؟😭
جینکس و پسر صدفی اینقدر معیاراتو واسه یه مانهوای خوب بالا میبرن که دیگه هیچ مانهوایی بهت حال نمیده
حالا بگوووو😭💔
من غیر b ال مانهوا خیلیییییییییییییی خوندم✅
شبی کنار ساحل رو بخون اگه نخوندی، از جینکس و پسر صدفی هم بهترن:) اینقدر قشنگه که فکر کنم دیگه هیچ مانهوای بی L دیگهای چشمتو نگیره
چیتربعدی جینکس چیتر آخره 😭
باورم نمیشهههه
وای آرهههههههههه نمیخواممممم بیشتر بزارید خببببب
چپتر اخر فصل اوله دیگه نه؟😭💔
فکر کنم کلا چیتر آخره
هعییی کی فکرشو میکرد نمیخواممم جینکس تموم شههههه
ولی ابهت جه کیونگ همین الانشم به چیز رفت...
عالیییی
مرسی
دقیقااا
ینی کلا تموم میشههه؟؟؟؟ فصل جدید ندارهههه؟؟😭
(مینگوا تا آخر عمرم نfرینت میکنم حالا وایسا)
همه اینو میگن پسسسس... شایدم نه
دلقک بودن تو این زمونه عادیه
حقیقت محض😭
😭😭😭😭
هعی..
واقعا بعد از" اون مانهوا"دیگه هیچییییی حال نمیده..
جالب بود بدرخشیددددد💖💖
مرسیی
جلو پرده مانهوا 😭🫵
😭😭😭😭
وای جینکسسسس
یعنی چی که چپتر بعد اخرشه
دیس ایز دی اند
چیییییییی؟؟؟چجوری توی این بی نتی چپتر خوندید؟من تا ۹۲ خوندم که نتا قطع شد
گریهههه
سروششششش عزیزم