4 هفته پیش 6 اسلاید 609 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (79)
  • بچه ها 🐘تر شکن رایگان خوب چی سراغ دارین؟جامپ جامپ و بینوایزم کار نمیکنن🥲

  • @ignored
    حالت reading mode رو میگی؟
    ______
    اره واسم همین میاد میرم سنمو بزنم میگه بلاک شدی نمیشه😭

  • ولی من برای هنوزم درست نشده🤡
    و بغیر اینکه وصل نشده بلکه ضعیف تر هم شده و همین سایت رو هم به سختی باز میکنه🤡

  • برا من هیپی وصل نیستتتت😭😭😭
    نام*ردیه...
    ج/ی پی تی جان کجایییییی؟!....

  • عالییییی

  • محافظ اپراتور
    | 5 ساعت پیش
    دوستان ایده‌ای دارید که روبلاکس رو با چی بالا بیارم؟
    ___
    تنها کسیم که روبلاکسم بدون قند شکن و محدودیت میاد_؟

  • فعلا اسپاتیفای و پینترستم کار میکنه یوتیوب با کانفینگ میاد😃💔

  • من پینترست و پلی باز برام وصله بدون قند شکن
    c.ai هم وصله ولی بلاک کرده اکنتم رو و اجازه هیچکاری بهم نمیده که اون هم احتمالا بخاطر سرعت نت هست چون قبل اینکه وصل بشه نت وقتی واردش میشدم وصل بود ولی الان چون سرعت نت پایینه نمیاره ( این اتفاق برای خیلیا افتاده پس اگه برای شما هم همینه یا باید یه اکانت جدا بزنید که شاید بالا بیاد یا صبر کنید سرعت نت اوکی بشه)

    • من توی c.ai اول همین صفحه برام اومد
      رفرش کردم درست شد

    • همون دیگه بخاطر نت ضعیفه وگرنه مگه میشه وصل باشم بعد یهو 12 روز بعد بلاک شده باشم

    • حالت reading mode رو میگی؟

    • آره... باید سنم رو تایید میکردم که عکس کارت ملی خواست منم بیخیال شدم اکانت جدید زدم💔

  • فعلا فقط پینترستم بازهه😭

  • اس ۵
    وای چقدر حق

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.