بریم با هم یه سری از آهنگایی که از نظر من وایب خاصی میدن رو ببینیم!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بریم با هم یه سری از آهنگایی که از نظر من وایب خاصی میدن رو ببینیم!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اهنگ Hann جی ایدل هم اینطوریه ، خیلی خیلی کم کیپاپ گوش میدم ولی این شاهکاره..
آره واقعا جی آیدل خودشون هم شاهکارن>>>>
خیلی آهنگاشون قشنگه و ملودی جالبی هم داره خودم آهنگ Girls اسپا رو خیلی دوست دارم وایب خفن بودن بهم میده😎😂😂😂من گانگستر بیمه😂
ولی واقعا آهنگاشون باحالهههههه
آره خیلییی😭👈🏻👉🏻
اهنگ کرید از استری کیدز خیلی سمه
منظورت چیه ؟!
منکه وقتی گوشش میدم یجوری میشم و خندم میگیره
هیت نمیدما
خودمم فنشونم
اوه....دیگه هر کس سلیقه ای داره
Creed جزو یکی از آهنگای مورد علاقمه خیلی وایب خوبی بهم میده...:)
دقیقا وایب مرموزی دارن.
من داشتم آهنگ لایک انیمالزو گوش میدادم یهو حس کردم شبیه یه چیزیه بعد همینطوری موندم تو فکر و نفهمیدم.
همین اتفاق دقیقا سر آهنگ بلیپ همون جای سونگمین برام افتاد نمیدونم چیه
وای اره خیلی وایبشون جالبه 😭
😭😭