4 هفته پیش 4 اسلاید 195 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (4)
  • نه بابا فضولی چیه
    من راستش 14 سالمه و میخوام به کمپانی jyp اودیشن بدم. راستش رویا و هدف های من خیلی دور از تصورات هست و درکش برای هرکسی راحت نیست اما هدفم از ایدل شدن برگردوندن زندگی به افرادی هست که دیگه نمیخوام زندگی کنن درست مثل همون کاری که بی تی اس با من کرد و میخوام دیده بشم میخوام یه روز بهترین زندگی رو داشته باشم میخوام یه روز بی تی اس شخصا منو کنسرتش دعوت کنه میخوام یه روز به عقب نگاه کنم و به خودم بگم دختر دمت گرم همش رو خودت ساختی و...
    چالش اممم خب با هرکی خدا بخواد😂و شاید اسکیز

  • من خودم باورم نمیشه اما وقتی فقط هفت هشت سالم بود کاملا اتومات جذب شدم به این کشور
    فقط با دیدن یانگوم و بدون اینکه هیچ اطلاعات دیگه ای ازاین کشور داشته باشم😂🤨همون موقع توذهنم کلیدخورد:این کشور میره تو لیست کشورهایی که دوست داری
    منم نامردی نکردم بلافاصله رفتم کل الفبا و اصوات زبانشونویادگرفتم
    یه کم هم پیش رفتم درحد یادگیری کلمات و جملات امابعدش ول کردم ولی حدود۵یا۶سال بعد،از سر گرفتم وتاحدودخوبی پیش رفتم که نت ملی شد!!😭
    قصدم از اول اصلا نبودکه مهاجرت کنم یا آیدل بشم چون سختی هاش..میدونین دیگه

    • اها
      آره واقعا خیلی سخته منم یک ساله دارم دنس کار میکنم و زبان کره ای رو یاد میگیرم و اینجور چیزا و میخوام 2 سال دیگه اودیشن بدم و اگه قبول بشم میرم کره جنوبی و...

    • وای چه خوب خیلی خوشحال و یه مقدار کوچولو متعجبم از اینکه میخوای اودیشن بدی🌸✨
      (تعجبم به خاطر اینه که تا حالا با یه کسی که میخواد اودیشن بده صحبت نکرده بودم)
      می تونم بپرسم متولد چه سالی هستی و قصد اودیشن برای چه کمپانی رو داری؟
      اگه فضولی زیاد نباشه واقعا معذرت می خوام هدف اصلیت از آیدل شدن چیه؟
      و اینکه اگه شانست خورد دوست داری با کدوما چالش بگیری😆
      اگه قبول بشی و بهت بگم باید بری اونجا، با خانوادت میری یا تنهایی؟😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.