این پست قصد مسخره کردن هیچ قشری از انیمه دوستان رو نداره و صرفا یه آگاه سازی در قالب فانه💕
(اسپویل از ناول استروم برینگر) اول از همه، -چویا رباته- که کلا نمیدونم از کجا میاد تشابهی بین چویا و چت چی وی تی میبینید؟ همچین چیزی کلا نیست. اما قضیهی انسان نبودنش(کلون بودنش) فقط یه فرضیهاس که احتمالش هم کمه. بیشتر شما این قضیه رو از روی ناول استروم برینگر نتیجه گرفتین اما اگه یکم دقت کنید داستان فقط میگه یه چویای دیگه ساخته شده اما به احتمال زیاد اون کلون، همونی بود که تو آزمایشگاه مرد. چرا؟ یه جای دیگه داخل داستان به یکی از زخم های چویا اشاره میشه که از بچگیش مونده و فقط در صورت اصلی بودن چویا وجود اون زخم منطقیه. پس احتمالا ورلاین دربارهی کلون بودن چویا در اشتباهه. به این موضوع هم دقت کنید که دازای امکان نداره الکی اینقدر اصرار داشته باشه چویا انسانه. اون جز باهوش ترین افراد انیمهاس.(اینم بگم که ممکنه تو انیمه تغییراتی به وجود بیارن و واقعا چویا رو کلون کنم چون انگار ملت خوششون اومده🎀)
خب دوستان این مسئله یکم پیچیدهاس و کاملا طبیعیه که حتی بعد توضیحاتم رو عقیدهی قبلیتون بمونید و اشکالی هم نداره. انیمه خیلی جاها با المان و نشونه های مختلف سعی داشت شباهت درونی آتسوشی و آکوتاگاوا رو بهمون بفهمونه و یکی از اونا این بود که جفتشون سرپرستایی داشتن که با ر*نج دادنشون سعی کردن بزرگشون کنن. پس یعنی حکم دازای برای آکو، مثل مدیر یتیم خونه برای آتسوشیه. آتسوشی هم تمام مدت برای حس ارزشمند بودن، حتی بعد از مر*گ مدیر یتیم خونه از دستوراتی که تو ذهنش دیکته شده بود اطاعت میکرد.(مثل اون قسمت تو قطار که ملت رو نجات داد) آیا به نظرتون یک درصد آتسو اون بابا رو دوست داره؟ نه. ولی دنبال تاییدشه. قضیهی آکو هم همینه. دنبال تایید کسی بودن به معنی دوست داشتنش نیست. مورد بعدی آکو دازایو شبیه یه پدر سختگیر میبینه؟ این یکی منطقیه اما اختلاف سنیشون دو ساله کلا نمیدونم چرا اینطور شده/:
اینم باز از ناول استروم نتیجه میگیرید. اما داداشای گلم این فقط فکریه که خود چویا میکنه. چرا؟ چون خواباشو یادش نمیاد. وگرنه خب تو مانگا دیدیم با چه حالتی بیدار شد. معلوم بود داشت کابوس میدید. چویا نه تنها خوابش میبینه بلکه تو مقطعی از زندگیش هر شب کابوس میدیده. ببینید وقتی آزمایشگاه تونسته حالا به هر شکلی حافظهی چویا قبل هفت سالگیش رو دست کاری کنه، فراموشی خواب که دیگه کاری نداره. میخوان به چویا حس مصنوعی بودن بدن ولی دلیلشو نمیدونم والا. اون قضیهی اینکه تو بیست بعد مر*دن دازای کابوس دید رو هم باز نمیدونم والا احتمالا درسته ولی قطعا تنها خوابش نبوده.
در آخر چیزی که در کاور این پست رعایت نشده، بانگو اشتباهه بونگو درسته... پس چرا اشتباه نوشتم؟ که بگم در واقع هیچکدوم از اینا خیلی رعایت نمیشه، اگه کسی بهتون گفت چویا انسان نیست نشینید باهاش بحث کنید. اومدیم دور هم بگیم و بخندیم دیگه بابا. حساس نشید پست فانه💕
فرصت خوشگله
از شدت شل دستی(غلط تایپی) میخوام خودمو سر به نیست کنم✨
چه پست عالی و خفنی بوددددد
قربانت ممنوننن
🤝🏻🫂
بهبه یه پست حق
مخصوصا اسلاید اخر عالیبود
قربانتتتت💕
خیلی حق بود وای😭
قربانتت✨
عالیییییی ✨
خسته نباشی 💞
قربانتتتتت
چویا ربات نیستتت فقط احتمال داره کلون باشه که اگرم باشه بازم واس ماس✨✨✨
تکبیر✊🏻
اس ۳ اشتباهه ولی...
چون تو ناول بیست چویا با زبون خودش گفت من خواب نمی دیدم ولی اینکه الان کابوس دیدم عجیبه...
خب میگم چویا خواباشو یادش نمیاد بنده خدا از کجا باید بدونه- اصلا ورلاین همین طوری متقاعدش کرد انسان نیست بهش گفت چون خواب نمیبینی مثل منی و این حرفا
هرچند شایدم واقعا خواب نمیبینه و تو مانگا هم الکی با وحشت پا شد...
به هر حال همهاشون تئوریان دیگه
درسته ولی نمیتونیم اینم با اطمینان بگیم که خواب میبینه
عالییییییی
قربانتتتتت
خیلی خوب بوددد😭✨
بخدا از این به بعد هرکی بیاد بگه چویا رباته من میدونم و خودش وقتی ثابت شده انسانه😔☝🏻
همین ایش- نه صبر کن من که گفتم دعوا جیزه😔✨