الو الو صدا میاد ؟! خب از اونجایی که وی خیلی حوصلش سر رفته بود تصمیم گرفت یه پست بی محتوا بسازه ! میدونم که الان قراره بیاین ۲۰ خط تو کامنتا ازم انتقاد کنید که اره پستت بی محتواست یا خزه و اینا ولی خب idc- برو که رفتیممم
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالیه به سیلورولف لوز دادم جای امبلید🙏🏻
امیدوارم به لوهن لوز ندم😭
منم دلم پت مایدی و فاینون رو میخواد!!!!!!! قول دادم نتا برگرده به هونکای کامبک بزنم، دلم هم ساندرون میخواد!!!!! تازه شایعه اینکه نتا این ماه وصل میشه، حقیقته؟؟🗿☝
اگه نت برگرده هم به گنشین بر میگردم هم به استارریلتیننسنسمثمث😭✨✨
مم چو یه سوال
تو کدوم سروری تو گنشین و هونکای، من جفتش تو اروپام، تازه خبر بهم رسیده فاینون پچ بعد ریران میگیره و دارم عر میزنم🪦🪦🪦🗿🗿🗿
جفتشو آسیام👩🏿
وایسا ببینم چ🤡
ازکجا اینخبر بهت رسید-
بیا باهم عر بزنیم✅
بیا فرندشیییممممم
حتماااااااااجتجتجکنکنکنک
ببین کی پست گذاشتهههه
خیلی خوب بود دمت گرم
گنشین میخوام😭💔
قربونتتتت مرسییی
منم همینطور 😭😭
منتظرم گنشین وصل شه کو آپ بریم 😭
ارهههه 😭😭
گنشین بازی نمیکنم ولی هفته پیش فکر کنم بنر دورین اومده بودددددددد😭😭😭😭
ارههه بنرش تازه اومده 😭😭😭
بیا دوست شیم!
حتماااا!
کمک ۳ ماهه نرفتم گنشین
افسردگییخحثسنیب
هعییی
یه عروسک اسکارامون نشه؟😔✨
*واقعا به یه پست گنشین نیاز داشتم دمت گرم-🌚🤝🏻*
واقعا به یه پلاشی ازش نیاز دارم 😭😭
فداتتتت
با اینکه گنشین بازی نمیکنم، اسلاید 2 رو قبول دارم. 🙏 (میتونی حدس بزنی که من وودرینگ ویوز بازی میکنم)
اوه اوه وودرینگ پلیر
کدوم سرورییی؟
اروپا 👍 (بهترین سروره از نظر من)
منم اروپاممممم
نتا وصل شد uid بده باهم بازی کنیممم
حتما ولی باید دوباره روی کامپیوترم نصبش کنم چون بخاطر مشکلی که درایوم داشت پاک شد. 💔