درود آستیگمات یک مشکل شایع بینایی است که به دلیل خطا در شکل قرنیه ایجاد می شود. این عارضه هم درست مانند نزدیکبینی و دوربینی، یکی از مشکلاتی است که افراد را مجبور به استفاده از عینک میکند. توضیحات بیشتر در اسلاید بعدی
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ای وای منم آستیگماتم 😐
👺
منم آستیگماتم
ژنتیکی .....
وااای نهه
عالی بود✨
صبر کن یعنی من که آستیگماتم الان کره چشم من کروی کامل نی-
شااید😭
کروی کامل نیست شکل تخم مرغی طور داره یا بیضی طور
ولی فک کنم با ی عمل درست بشه
من آستیگماتم
عالی بود✨🌱
داداشم قبلا آستیگماتیسم داشت و با اینکه عینک نمیزد چشمش خوب شد-
عجیبه ، ولی من دکتر نیستم تشخیص بدم😭
نه فقط خواستم بگم با وجود عینک نزدن خوب شد
تازه گوشی هم نگاه میکرد👺
کاملا درست بود من چشم خودم استیگماته
و کلا کسایی که چشاشون استیگماته نور و به صورت لیزری میبینن یا بصورت خط خطی
مثل بقیه مردم عادی نمیبینن و اینک استیگمات روی نمره چشم اگر اشتباه نکنم0.5 درصد افزایش میده🌚
ممنونم از اطلاعاتت🎀
قربونت عزیز دلم✨