آیا همیشه با خودت مثل یک دوست مهربان رفتار میکنی یا سخت گیر ترین قاضی زندگیت هستی؟
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
آیا همیشه با خودت مثل یک دوست مهربان رفتار میکنی یا سخت گیر ترین قاضی زندگیت هستی؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نتیجه
سطح: در مسیر تعادل
تو در میانهی راه رسیدن به صلح درونی هستی. 🌿 تو یاد گرفتهای که با خودت مهربان باشی، اما هنوز گاهی در تلهی انتظارات یا انتقادات گیر میافتی. این یعنی تو در حال رشد هستی! از این مرحله برای شناختن نقاط ضعف و قوت خودت استفاده کن. هر بار که میتوانی به جای سرزنش، خودت را در آغوش بگیری، یعنی یک قدم به سطح "استاد مهربانی" نزدیکتر شدهای. ادامه بده
مجموع امتیاز شما14 امتیاز
_____
دقیقا ✅
سطح:سخت گیر و بیرحم با خود
«اووه! به نظر میرسد تو با خودت مثل یک قاضی بسیار سختگیر رفتار میکنی. 😔 یادت باشد که تو هم یک انسان هستی و حق داری اشتباه کنی، خسته شوی و نیاز به مراقبت داشته باشی. از امروز سعی کن حتی با یک قدم کوچک، با خودت مهربانتر باشی. تو لایق عشق و آرامش هستی!
☆کاملا درست هست من خودمم عالی بود تستون
سطح:سخت گیر و بیرحم با خود «اووه! به نظر میرسد تو با خودت مثل یک قاضی بسیار سختگیر رفتار میکنی. 😔 یادت باشد که تو هم یک انسان هستی و حق داری اشتباه کنی، خسته شوی و نیاز به مراقبت داشته باشی. از امروز سعی کن حتی با یک قدم کوچک، با خودت مهربانتر باشی. تو لایق عشق و آرامش هستی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یه سوال من دوست داشتم بدونم آدم خود خواهی هستم یا نه میشه یه پست راجب به این بزاری یا اگه قبلا کسی گذاشته بهم اسمش رو بگی تشکر و خیلی عالی بود موفق باشیییی
من ندیدم ، باشه در اسرع وقت درست میکنم
ممنون
راستی میشه اگه وقت داشتی میتونم وقتی نیاز به صحبت دارم با تو حرف بزنم آخه انگار خیلی مشاوره خوبی هستی
راستش من مشاور خوبی نیستم
به نظره من هستی سیسی
ویژ شد🎉
عالی بود
ویژه اش کن هیفه ویژه نشه
امید وارم بشه
معلومه که میشه
تازه ممد از خداشه همچین تستی ویژه بشه
فعلا یی پست دیگه رو زدم ویژه بشه اول میخواستم این بزنم اما خیلی طول کشید تا منتشر بشه برای همین اون زدم
سطح:مهربان و صلحآمیز
«تبریک میگویم! تو یک استاد مهربانی با خود هستی. 👑 تو یاد گرفتهای که با خودت مثل بهترین دوستت رفتار کنی، اشتباهاتت را ببخشی و از موفقیتهایت لذت ببری. این آرامش درونی، بزرگترین دارایی توست. همین مسیر را با عشق ادامه بده! 💖»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همیشه میدونستم مهربونما چه با خودم چه با بقیه😂🙌🏻🙌🏻
عالیی بود پستت امیدوارم سریع ویژه شه💓✨
مرسی امید وارم
سطح:سخت گیر و بیرحم با خود «اووه! به نظر میرسد تو با خودت مثل یک قاضی بسیار سختگیر رفتار میکنی. 😔 یادت باشد که تو هم یک انسان هستی و حق داری اشتباه کنی، خسته شوی و نیاز به مراقبت داشته باشی. از امروز سعی کن حتی با یک قدم کوچک، با خودت مهربانتر باشی. تو لایق عشق و آرامش هستی! ❤» مجموع امتیاز شما : ۶ امتیاز