به یه پست دیگه از پستای عمو جیمیکس خوش اومدید! امروز میخوایم ببینیم تو این قابلیتو داری که یه مرگ خوار باشی؟🎬عمو ولدی قبولت میکنه؟!😔.
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مثل اینکه عمو ولدی ازم راضیه عالی
وقتشه برم و شعبه دو بلاتریکس بشم تا راضی تر هم بشه🤡🤡
تو یه مرگ خوار واقعی و محشری!🎬 حتما خودتو به ولدمورت معرفی کن!🫵🏻 لایک میکنی؟انگشتم درد گرفت واقعا!
تعداد پاسخ صحیح1۵
تعداد پاسخ غلط۰
من محفلیمم
پست جالب بود
فک کن عمو ولدی به بلاتریکس بگه دوست داشتنی ترینــــ😅
من یه مرگخوار واقعی هستم.خب خب بچه ها باران زد مرگخوار شد😭😭😭😭😂دراکوووو باران باهاته😂
تو یه مرگ خوار واقعی و محشری!🎬
حتما خودتو به ولدمورت معرفی کن!🫵🏻
لایک میکنی؟انگشتم درد گرفت واقعا!
پستت عالیییی بود
هورااااااااااااا
عمو ولدی ازمون راضیه(احتمالا)
عالی بود،احتمالا عمو ولدمورت راضی باشه!🎬
ایشالا راضیه😔😂
تو یه مرگ خوار واقعی و محشری!🎬 حتما خودتو به ولدمورت معرفی کن!🫵🏻 لایک میکنی؟انگشتم درد گرفت واقعا!
تعداد پاسخ صحیح1۵
تعداد پاسخ غلط۰
از همسر تام ریدل جز این چه انتظاری دارین واقعا ☝🏼🧚🏻♀
تو یه مرگ خوار واقعی و محشری!🎬 حتما خودتو به ولدمورت معرفی کن!🫵🏻 لایک میکنی؟انگشتم درد گرفت واقعا!
عالی بود،احتمالا عمو ولدمورت راضی باشه!🎬
لایک میکنی؟انگشتم درد گرفت واقعا!
تعداد پاسخ صحیح12
تعداد پاسخ غلط3
درصد صحیحشما به 80% درصد سوالات پاسخ درست دادید
آقا من محفلی ام یعنیچ-
لورفتیم اقا محفلیا هرچیزی بودو نبودو میدون-
برم به دامبل بگم؟
البته اون خودش میدونه😐