من تو این تست 6 تا دلیل با توضیح اوردم که بختاپوس بشدت بدبخته
بختاپوس واضحا یک کاراکتر بزرگ ساله، در حالی که کودکان که باب اسفنجی رو میبینن از بختاپوس بدشون میاد، اما شخصی با سن بالاتر مثل یک نوجوان بختاپوس رو درک میکنه و باب اسفنجی و پاتریک که اون رو تنها نمیزاره رو میفهمه، یعنی یه شخص نوجوان درک میکنه که بختاپوس میخواد تنها باشه ولی باب و پاتریک نمیزارن.
2-بختاپوس از فشار اقتصادی رنج میبره به صورتی که به دلیل کارتون بودن این سریال، زیاد نباید این فشار مشخص میبود، چرا؟ چنتا دلیل دارم براش ما میبینیم که ماهی ها توی فیلم ماشین(قایق) دارن در حالی که بختاپوس نداره، شاید بگین باب اسفنجی هم نداره، ولی اشتباهه، اون پشت خونش یه گاراژ و یک ماشین داره، در عین حال ، خونه های مردم در مرکز شهر بیکینی باتم که با لنگر مشخص شده مثل اپارتمان هست، چند واحد روی هم دیگه به صورت طبقه با پنجره، دقیقا مثل اپارتمان. در حالی که توی دنیایی واقعی هم خونه در مرکز شهر گرون تره، ما با توجه به.... (اسلاید بعدی)
... قسمت جدید توی فصل 12 که فضایی ها میان، خونه بختاپوس یه اپارتمان ساخته شده نیس بلکه یک شئ هست که از فضا افتاده، یعنی بختاپوس حتی پول ماشین و خونه معمولی نداشته، شرایطی تقریبا مثل پاتریک که حتی شغل نداره، چون پاتریک هم خونش یه سنگه که پیداش کرده(در واقع یک لاکپشت بود ولی الان سنگ شده) و بختاپوس هم این خونه رو پیدا کرده بود
3-هیچ کس هرگز به اون گوش نداده، بختاپوس کتابی درست کرده که زندگیش رو توی اون نوشته و وقتی تو یه قسمت پاتریک خواست اون رو بشنوه بختاپوس بشدت خوشحال و ذوق زده میشه، در واقع بختاپوس انگار میخواسته که حرف بزنه و یکی گوش بده اما هرگز کسی بهش گوش نداده، ما حتی اولین جمله ای که از اون توی تراپی توسط ادم فضایی ها میشنویم اینه که اون توی دوست پیدا کردن خیلی بد بوده
4-بختاپوس شرایط کاری خوبی نداره، جدا از اینکه پول کافی در نمی اره، ما واضحا میبینیم که باب اسفنجی باعث ازار واذیت اون در محل کارش میشه، اما نکته اینه که بختاپوس در کل انیمیشن میخواسته شغلش رو عوض کنه و یه کلارینت نواز محبوب بشه اما هر دفعه شکست میخورده و در پایان به رستوران خرچنگ برمیگشته
5-فقط یک قسمت کامل به این اشاره میشه که بختاپوس عاشق کسی شده بوده ولی بخاطر نداشتن اداب معاشرت درست نمیتونه باهاش حرف بزنه و بعد از تمرین با باب اسفنجی اون در پایان قسمت عشقش رو از دست میده
6-توی قسمت های مختلف که ما مادر بختاپوس رو میبینم مادرش فقط داشته سرزنشش میکرده و هرگز از اون راضی نبوده. و بختاپوس بشدت بدلیل مادرش مضطربم در حدی که یک زمانی که (درست یادم نمیاد) هلندی پرنده میخواست اون رو بترسونه از صورت مادر بختاپوس استفاده کرد و بختاپوس هم بشدت ترسید
پست خیلی جالبی بود