سلام سلام من امروز به عنوان یک کوهنورد با تجربه ( ۶ سال کوه نوردی ) اومدم بهتون از تجربه هام بگم✨🍦
وسایل! دوستان از بردن وسایل بی استفاده و بیخود خودداری کنید ✨ مثلا عروسک و کتاب و … اینا در کار نباشه . میتونید از یک کوله سبک و جا دار استفاده کنید که به ستون فقراتتون فشار نیاد ، چیز هایی که باید با خودتون ببرید : یک دست لباس اضافه ، غذای کافی (بعدا بهش میپردازیم ) قطب نما ، کلاه ، اسپری ضد حشرات ، پلاستیک ،سوت، کبریت یا فندک ، عینک آفتابی کرم ضده آفتاب ، قمقمه یک لیتری ، بادی اسپلش(لطفا اینو ببرید)✨🎀 چیزایی که میتونید با خودتون ببرید : یه دست لباس اضافی دیگه، نقشه جنگل یا کوهی بهش سعود میکنید، کرم مرطوب کننده ، گوشی با کشور ضده آب 👛🍼 چیزایی که اصلا نباید ببرید : وسایل گرون قیمت ، عطر ، چیز های شکستنی ، خوراکی های خیلی بو دار …😽
غذا ! اگه ۶ ساعت قراره کوه نوردی کنید : ۵ ساندویچ سرد مرغ ، خرما و آجیل ، موز ، یه آبمیوه ، بیسکویت مادر😅🍼 اگه یه روزی اون بالا هستین : ۱۲ تا ساندویچ مرغ و گوشت ! ، خرما و آجیل زیاد ، آبمیوه بزرگ ، سه چهار تا بسته بیسکویت 🍫✊🏻🍨یام یام یام آب! که از غذا مهم تره اگه میتونید بطری آب های یک لیتری تهیه کنید خیلی خوب میشه اگه نمیتونید اشکال نداره ! دودا بطری آب بردارید. 🍼🥛🍷
لباس! اول ایمنی بعد خوشگلی✨💅🏻 شلوار مخصوص طبیعت گردی، تیشرت یا آستین بلند( بنا به آب و هوا ) جوراب ساق بلند ، کفش سبک ضده آب ✨🎀👛
نکته های پایانی! 😽😽😽 خوشگلای من محض احتیاط با خودتون پادزهر ببرید( تجربه دارم ، ببرید) دخترای گل موقع پریودی ترجیحا نرید کمپ اما اگه هم میرید جای سرد نشینید🍷 حتماااا لباس اضافه ببرید 🍫 بوی عطر به هیچ وج ندید 🍨 به تخم هایی که در مسیر میبینید دست نزنید ممکنه تخم مار باشه… اگه مار س.می دیدید به هیچ وجه نزدیک نشین ممکنه پرشی باشه( بهم اعتماد کنید…🥺) اگه خرس دیدید بی حرکت واستین🍦 اگه گراز حمله کرد به بالای درخت برید 🍉ترجیحا با یه بزرگ تر کار بلد برین کمپ🎀
قسمت نظرات باز شدددددد